تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ و شهرهای استان خراسان رضوی و آیا فردا مدارس مشهد تعطیل است و اخرین خبر از غیر حضوری شدن مدارس مشهد را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ و شهرهای استان خراسان رضوی و آیا فردا مدارس مشهد تعطیل است و اخرین خبر از غیر حضوری شدن مدارس مشهد

تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه

آلودگی هوای مشهد با توجه به پدیده ریزگردها همچنان در وضعیت بحرانی قرار دارد و مردم در معرض آلودگی شدید قرار دارند.

با این وجود هنوز خبری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه مشهد منتشر نشده است.

آلودگی هوا زیان های شدیدی به سلامتی انسان وارد میکند تحقیقات جدید ارتباط بین هوایی که تنفس می کنیم و نگرانی های مربوط به سلامت روان را کشف می کند. هر چه دانشمندان بیشتر به این تهدید نامرئی نگاه کنند، بیشتر متوجه می شوند که آلودگی هوا تهدیدی جدی برای سلامت کشور ما است.

تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

آلودگی هوا یک خطر آشنا برای سلامت محیطی است. ما می دانیم که وقتی مه قهوه ای روی یک شهر می نشیند، اگزوز در یک بزرگراه شلوغ می پرد یا ستونی از دودکش بلند می شود، مقداری آلودگی هوا دیده نمی شود، اما بوی تند آن به شما هشدار می دهد.

هنگامی که استانداردهای ملی کیفیت هوای محیط در سال 1970 ایجاد شد، آلودگی هوا در درجه اول به عنوان تهدیدی برای سلامت تنفسی در نظر گرفته شد. در طول دهه‌های بعدی با پیشرفت تحقیقات آلودگی هوا، نگرانی‌های بهداشت عمومی گسترش یافت و شامل بیماری‌های قلبی عروقی شد. دیابت قندی؛ چاقی؛ و اختلالات تولید مثل، عصبی و سیستم ایمنی.

به سبب گذر امواج تراز میانی در برخی نقاط استان‌های واقع در زاگرس مرکزی، البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شنبه رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. پزشکان توصیه می کنند که در زمان بروز گرد و خاک بهتر است که کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و آنهایی که ناراحتی‌های عفونی دارند، در روزهایی که حجم ریزگردها، غبار یا آلودگی هوا بالا است از منزل خارج نشوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. پس چرا طفل معصومای ما مقطع ابتدایی رفتن مدرسه؟ خدا نگذره ازتون با تدبیراتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *