تعطیلی مدارس مشهد و اهواز و لرستان فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس مشهد و اهواز و لرستان فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس مشهد و اهواز و لرستان فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ و آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات فردا در خوزستان و مشهد و خراسان رضوی و دورو و خرم آباد لرستان را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس مشهد و اهواز و لرستان

آلودگی هوا در برخی از شهرهای کشورمان به دلیل ورود ریزگردها باعث شده که برخی از مدارس و ادارات تعطیل شود .

البته در چند ساعت گذشته با ورود ابر های باران زا در برخی از شهرهای کشورمان وضعیت هوا را برای آنها مناسب کرده است اما باز هم در برخی از شهرهای کشورمان آلودگی هوا همچنان ادامه دارد و باعث شده شرایط بسیار خطرناکی را برای شهروندان به وجود بیاورد.

هنوز درباره تعطیلی فردا خبری در رسانه‌ها منتشر نشده است.

تعطیلی مدارس مشهد و اهواز و لرستان فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

آموزش و پرورش درباره حضوری و یا غیر حضوری شدن و تعطیلی مدارس خبری منتشر کرده است که در صورت دریافت اخبار در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به آلودگی شدید هوا بسیاری از خانواده ها از آموزش و پرورش می خواهند که مدارس را به صورت غیرحضوری برگزار کنند اما در حال حاضر چنین اتفاقی رخ نداده است شهرهای مشهد و اهواز و دورود لرستان یکی از شهرهایی بود که به دلیل آلودگی هوا برای چند روز مدارس آنها تعطیل شد.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اظهار کرد: وجود چنین شرایط جوی سبب افرایش بیماری‌های قلبی، ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان می‌شود همچنین افزایش شدید علائم تنفسی در کل جمعیت نیز اتفاق خواهد افتاد. شاخص فعلی هوا بیش از ۳۰۰ است و این اخطاری جدی برای سلامت انسان‌ها است. باید بدانیم که تمام افراد جامعه تحت تأثیر آثار این آلودگی هوا خواهند بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *