تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور برای عزای عمومی

تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور برای عزای عمومی

تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور برای عزای عمومی شهادت سردار سلیمانی به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به دلیل شهادت سردار قاسم سلیمانی در کشورمان سه روز عزاری عمومی اعلام شده است اما مدارس ، دانشگاه ها و همه ادارات دولتی تعطیل نیستند

تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور برای عزای عمومی

امروز 13 دی ماه 1398 خبر شهادت سردار سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در رسانه های کشورمان منتشر شد و همه مردم ایران را شوکه کرد.

 

تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور برای عزای عمومی

شهادت سردار سلیمانی به دست نیروهای امریکایی در یک عملیات تروریستی شوک بزرگی برای مردم ایران و جهان بود.

در این رابطه سه روز عزاری عمومی در کشورمان اعلام شده است که برخی از مردم گمان میکنند که مدارس و داشگاه ها و اداره ها نیز تعطیلی خواهدند بود که چنین خبری درست نیست و مدارس و دانشگاه ها و اداره ها دایر خواهند بود و فقط مراسم جشن و شادی در امکان عمومی ممنون است و صدا و سیما جدول پخش برنامه های خود را تغییر خواهد داد.

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت‌وگویی زنده درباره جزییات ترور شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: ساعت یک بامداد امروز جمعه دو خودرویی که در حال انتقال شهید سلیمانی و آقای ابومهدی مهندس از فرودگاه بغداد به سمت شهر بغداد بودند، مورد اصابت حملات موشکی نیروهای آمریکایی قرار گرفتند و تمام سرنشینان آن که ۱۰ نفر از همراهان شهید سردار سلیمانی و ابومهدی از محافظان و همراهان بودند همه به شهادت رسیدند.

وی گفت: در حال هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر پاک شهدا به جمهوری اسلامی ایران هستیم و انشالله در اسرع وقت این اقدام را هماهنگ کرده و این کار را انجام می دهیم.

در همین راستا

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه ویژه این کمیسیون به منظور بررسی ابعاد شهادت سردار قاسم سلیمانی و پاسخ به اقدام جنایتکارانه آمریکا خبر داد.

محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان در توئیتی  به ایالات متحده آمریکا هشدار داد که باید مسئولیت تمام پیامدهای ماجراجویانه سرکش خود را بر عهده بگیرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *