تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 15 فروردین 99 (پایان عید نوروز)

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال (16 فروردین 99)

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال 16 فروردین 99 (پایان عید نوروز) را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا عید (16 فروردین 99)

مجلس با طرح تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور موافقت کرد.

همه مدارس و دانشگاه های کشور تا پایان عید نوروز یعنی 16فروردین تعطیل خواهد شد.

این تصمیم به دلیل جلوگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در کشورمان میباشد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 16 فروردین 99 (پایان عید نوروز)

هرچند که این تعطیلی ها باعث شده عده ای از مردم تصمیم بگیرند به مسافرت بروند! مسافرتی که بدون شک باعث افزایش شیوع ویروس در بین مردم خواهد شد.

در چند روز اخیر با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بسیاری از مردم راهی شهرهای شمالی کشور شده اند تا به تفریح بپردازند این درحالیست که حتی اهالی شهرهای شمالی کشورمان از این اتفاق بسیار عصبانی و ناراحت هستند که چرا مردم در این وضعیت میخواهند به شهرهای شمالی سفر کنند و شیوع بیماری را در شهرهای شمالی افزایش دهند.

در این باره علی نوبخت حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در این نشست موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین را مطرح کرد که با این موضوع موافقت و مورد توافق مجلس نیز قرار گرفت اگر این پیک برداشته شود، آلودگی ناشی از کروناویروس جدید (COVID-19) کاهش می‌یابد.

مردم مسافرت نروند

درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به مردم تاکید شده که لطفا به مسافرت نروید و در خانه هایتان بمانید تا این ویروس هر چه زودتر کنترل شود.

امیدواریم که مردم نکات مهم بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر این ویروس و بیماری در کشورمان ریشه کن شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *