تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ مشخص شد + جزئیات

تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ مشخص شد + جزئیات

تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ مشخص شد + جزئیات

تعطیلی مدارس چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام به دلیل بین التعطیلی خبریست که بسیاری دانش اموزان درباره آن میخواهند بدانند.

اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

روز چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 تعطیل نیست و دانش اموزان باید به مدرسه بروند این درحالیست که روز قبل آن یعنی سه شنبه شهادت امام صادق میباشد و تعطیلی رسمی است.

عضو کمیسون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به‌دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به‌دنبال این است که پنجشنبه‌ها را برای همه ایرانی‌ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.

ابوترابی با تأکید بر اینکه در مرحله بعد تعطیلات با سایر کشور‌ها مقایسه و ساماندهی می‌شود، گفت: این لایحه در ۲ فاز است؛ اول یکپارچه‌سازی تعطیلات در کشور و در فاز بعد تعطیلات را با سایر نقاط دنیا مقایسه می‌کند که ما چقدر تعطیلات داریم و چه‌میزان همپوشانی دارد و در نهایت به یک ساماندهی در این زمینه برسیم.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه ساماندهی تعطیلات امری ضروری است، گفت: این ساماندهی با هدف کاهش تأثیرات منفی تعطیلات بر تولید و همچنین استفاده بهتر از تعطیلات رسمی کشور برای رونق دادن به حوزه گردشگری تدوین شده است.

اخیراً علی‌اصغر شالبافیان گفت: طرح سازمان‌دهی تعطیلات با هماهنگی وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، همچنین سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری در دستور کار معاونت گردشگری قرار گرفته است.

آیا مدارس چهارشنبه تعطیل می شود؟

معمولا دلیلی وجود ندارد که یک روز عادی مانند چهارشنبه تعطیل شود. اگر خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه اعلام شود در همین مطلب تابناک جوان اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است در ایران بین التعطیلین رایج است. به این معنی که روزی که بین دو روز تعطیلی قرار دارد، تعطیل میشود. احتمال دارد برخی مکان ها مثل مهد بچه ها به صورت غیر رسمی تعطیل اعلام کنند اما هنوز به صورت رسمی هیچ گونه تعطیلی برای روز چهارشنبه صادر نشده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *