تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 17 آذر 98 +اسامی شهرها

تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 17 آذر 98 +اسامی شهرها

تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 17 آذر 98 +اسامی شهرهایی که فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیلی خواهند بود را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آلودگی هوا در کشورمان با سرد شدن هوا باعث مشکلات بسیار زیادی برای مردم شده است به گونه ای که مدارس برخی از شهرهای صنعتی به در همه مقاطع تعطیل شده است.

تعطیلی مدارس کشور یکشنبه 17 آذر 98

با توجه به آلودگی هوا در شهرهای مختلف کشورمان آموزش و پرورش مدارس را تعطیل اعلام میکند.

تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 17 آذر 98 +اسامی شهرها

بنا به گفته سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدیدی وارد کشورمان شده که بخش اعظمی از کشور را فرا گرفته است که در صورت بارش هوای بسیاری از شهرهایی که الوده بودند پاکیزه خواهد شد.

شهرهایی که در روزهای اخیر به دلیل آلودگی هوا مدارسشان تعطیل بودند عبارتند از تهران ،کرج ، اصفهان ، مشهد، همدان ، سمنان و اراک که به عنوان شهرهای صنعتی محسوب میشوند.

تعطیلی مدارس شهرهای مختلف کشور فردا یکشنبه 17 آذر 98  که از رسانه های معتبر اعلام شده است .

برف پاییزی مدارس شهری و روستایی مهاباد را تعطیل کرد

به دلیل بارش مدارس همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی شهرستان مهاباد نوبت صبح فردا تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان کوهرنگ و فارسان

مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری فردا یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸ به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

همه مدارس استان قزوین فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مدارس استان قزوین در همه مقاطع تحصیلی فردا یکشنبه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

نوبت صبح مدارس روستایی و عشایری شهرستان ایذه فردا تعطیل است

به دنبال تداوم بارش برف و باران، ستاد مدیریت بحران ایذه تمامی مدارس روستایی و عشایری شهرستان ایذه در نوبت صبح فردا ۱۷ آذر تعطیل اعلام کرد.

مدارس چهارمحال و بختیاری یکشنبه تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی فردا در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس استان اردبیل یکشنبه تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: روز‌ یکشنبه ۱۷ آذر به دلیل برودت هوا وپیشگیری از شیوع احتمالی برخی بیماری‌ها در مدارس، تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعداز ظهر در سطح استان اردبیل تعطیل است.

مدارس استان قزوین یکشنبه تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اوج شیوع آنفلوانزای فصلی و برای حفظ سلامت دانش آموزان یکشنبه هفدهم آذر مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در همه مناطق استان تعطیل است.

تعطیلی مدارس گلستان تا روز سه شنبه

گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: همه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی از شیفت ظهر امروز تا شیفت ظهر روز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

عوارض خطرناک آلودگی هوا بر روی انسان

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن متخصصان پوست ایران، نیلفروش زاده، ریزش غیر طبیعی مو، گودی و کبودی اطراف چشم، ضایعات و برخی بدخیمی‌های پوستی را بخشی از عوارض بلند مدت آلودگی هوا بر بدن دانست و گفت: شستشوی مکرر دست و صورت، استحمام روزانه با شامپوهای معمولی و اجتناب از حضور در هوای آلوده اقدامی ضروری است.

روش های پیشگیری

کاهش مصرف مواد آرایشی و عطر در روزهای آلوده سال، استفاده از دستکش‌های نخی سفید، همچنین شوینده‌های غیرصابونی (سیندت بار – متناسب با اسیدیته پوست)، کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب را نیز بسیار مهم دانست و گفت: این روزها در هنگام تماس با کودکان که حساس‌تر هستند باید بیشتر دقت کرد. / منبع تابناک

مراقب باران های بعد از آلودگی هوا باشید

رویا حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدون تردید آلاینده‌ای در آسمان وجود دارد که با بارش باران این آلاینده با هوای تنفسی مردم مخلوط شده و با استنشاق آن دچار تنگی نفس می‌شود.

وی اظهارداشت: بیماران قلبی و عروقی و افراد دارای مشکلات تنفسی و آسم در زمان بارش باران پس از چند روز آلودگی هوا نباید در فضای باز تردد کنند.

این کارشناس محیط زیست افزود: دیگر شهروندان باید با چتر برای جلوگیری از ریزش باران بر روی پوست خود و همچنین داشتن ماسک در فضای باز حاضر شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *