آمار دقیق تلفات چهارشنبه سوری امسال 1401 با 200 فوتی و زخمی

آمار دقیق تلفات چهارشنبه سوری امسال 1401 با 200 فوتی و زخمی

چهارشنبه سوری ۱۴۰۱ تلفات زیادی را به همراه داشت متاسفانه تعدادی از جوانان و کودکان بر اثر استفاده از مواد منفجره با قطع عضو و یا جراحات شدید و حتی مرگ همراه شدند.

آمار دقیق تلفات چهارشنبه سوری امسال 1401 با 200 فوتی و زخمی

آمار تلفات چهارشنبه سوری امسال 1401

از هفته گذشته با شروع حال و هوای چهارشنبه سوری 27 نفر از هموطنانمان بر اثر سوختگی و انفجار جان خود را از دست داده اند و بیش از ۲۰۰ نفر با جراحات شدید همراه بودند.

شب گذشته نیز به تعداد تلفات اضافه شد و در سراسر کشورمان مجروحان زیادی به بیمارستان مراجعه کردند.

🔻۲۷ نفر فوتی در حوادث چهارشنبه سوری / افزایش۱۴ درصدی مصدومان شب چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان اورژانس کشور:

🔹از اول اسفند تا شب گذشته ۲۷ نفر فوت کردند و ۴۰۹۵ نفر هم مصدوم شدند.

🔹در حال حاضر۲۸۷ نفر بستری و ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند. از این تعداد ۲۲۲ نفر قطع عضو شدند. ۱۳۵۷ نفر هم از ناحیه چشم مصدوم شدند

همچنین ببینید:

فیلم کامل انفجار و ترکیدن نارنجک در دست پسر جوان

این در حالی است که بیمارستان های کشورمان از شب گذشته به صورت آماده باش در آمده بودند تا بتوانند به آسیب‌دیدگان رسیدگی کنند .

متاسفانه در چند سال گذشته چهارشنبه سوری به جای اینکه بتواند لحظات خوشی را برای خانواده ها به یادگار بگذارد اما با سهل انگاری ها و اقدامات هیجانی جوانان و کودکان خاطرات بسیار تلخی برای آنها به جا مانده است.

آمار دقیق تلفات چهارشنبه سوری امسال 1401 با 200 فوتی و زخمی

در آیین چهارشنبه سوری برپا کردن آتش و پریدن بر روی آن در بین ایرانیان رواج داشت اما متاسفانه در یک دهه اخیر مواد منفجره جای خود را با ای سنت زیبا تغییر داده است.

شروین تبریزی روابط عمومی اورژانس تهران؛ اظهار کرد: از روز نخست اسفند تا ساعت ۱۶ امروز ۲۳ اسفند ماه، ۱۱۰ نفر مصدوم و فوت ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در تهران داشته ایم.

وی افزود: تا کنون ۲۱ نفر بستری که از این تعداد ۱ نفر به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده اند. همچنین ۶۸ نفر نیز درمان و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *