فیلم| امیر علی اکبری حریف را خرد کرد؛ قهرمان MMA

فیلم تمرین امیر علی اکبری که حریف را نابود کرد

فیلم| امیر علی اکبری حریف را خرد کرد؛ قهرمان MMA قدرت مشت زنی خود را به رخ کشید امیر علی اکبری با منتشر کردن یک فیلم در پیج اینستاگرامش قدرت مشت زنی را به رخ حریف به صورت طنز گذاشت و مورد توجه کاربران ایرانی دراینستاگرام شد.. در این فیلم با جلوه های ویژه درست شده است امیر علی اکبری فقط با یک مشت حریف خود را خرد می کند.فیلم| امیر علی اکبری حریف را خرد کرد؛ قهرمان MMA

فیلم امیر علی اکبری حریف را خرد کرد

امیر علی اکبری با منتشر کردن یک فیلم در پیج اینستاگرامش قدرت موس زنی را به رخ حریف به صورت طنز گذاشت و مورد توجه کاربران ایرانی اینستاگرام شد.

در این فیلم با جلوه های ویژه درست شده است امیر علی اکبری فقط با یک مشت حریف خود را خرد می کند امیر علی اکبری در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ در سازمان چمییونشیپ در مقابل حریف مبارزه می کند.

 

امیر علی اکبری در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۶۶ در آذربایجان شرقی به دنیا آمد او در جمال آباد سراب آذربایجان شرقی به دنیا آمد امیر علی حمیر علی اکبری از کودکی به کشتی علاقه داشت و مربیان عمر آقای رضایی و عباسی بودن در سن ۱۱ سالگی کشتی را آزاد را آغاز کرد و سه سال تمرین می کرد و به کشتی فرنگی رفت.

همچنین ببینید : بیوگرافی امیر علی‌ اکبری و همسرش و پدر و مادرش 

در سال ۱۳۸۶ در مسابقات تیم ملی جوانان انتخاب شد و تمام نظر وزن ۸۴ کیلوگرم حریف ارمنستانی خود را شکست بدهد و مقام قهرمانی بگیرد بعد از قهرمانی یک شرکتی از دبی برایم دعوت نامه فرستاد و گفت در مسابقات mma من این شرکت را می شناختم کشتی گیرانی که در آن بودند را می شناختم و بعد از آن شروع به ورزش رزمی کردم امیر علی اکبری وقتی مبارزات رزمی خود را شروع کرد پشت سر هم در مسابقات رکورد های فوق العاده و جالبی می زد و در تمام مسابقات در مقابل حریفانش پیروز بود.

بیشتر بدانیم : فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری و آناتولی مالیخین روسی

در سال ۱۳۹۰ از اتحادیه جهانی کشتی که دلیل آن استفاده از داور انرژی ایشان را ممنوع کار میکردند.امیر علی اکبری می گوید این حرفا فقط شایعه بوده است و اتحادیه جهانی کشتی برایم پاپوش می ساختند.در سال ۲۰۱۳ در کشتی فرنگی قهرمان شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *