طوفان سرخ در تودشک اصفهان (فیلم)

طوفان سرخ در تودشک اصفهان (فیلم)

طوفان سرخ یا قرمز در تودشک اصفهان را ببینید (فیلم) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

طوفان سرخ در تودشک اصفهان

روز گذشته طوفان سرخ در تودشک استان اصفهان باعث وحشت اهالی این منطقه شده بود طوفانی که همه جای شهر را سرخ کرده بود و مردم را وحشت زده کرده بود.

علت وقوع طوفان های سرخ هنوز مششخص نیست ولی منشا آن تغییرات اقلیمی است که سبب چنین  اتفاقات طبیعی میشود.

برخی ها معتقدند که وجود برخی از عناصر در خاک و برخورد نور خورشید با این عناصر سبب سرخ شدن هوا خواهد شد اما هنوز دلیل اصلی این رخداد مشخص نیست .

طوفان سرخ در تودشک اصفهان (فیلم)

لازم به ذکر است که در سال 1393 نیز در تهران چنین طوفانی رخ داد که باعث جنجال زیادی در رسانه های ایران شد و حتی برخیها معتقد بودند که آزمایشاتی در گوشه از تهران باعث شده که چنین طوفانی رخ دهد.

سرپرست پژوهشکده علوم جوی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی با تاکید بر این که در این مطالعات محققان درصدد هستند تا علل بروز این توفان‌ها را درک کنند، اضافه کرد: به طور قطع نمی‌توان اعلام کرد که بروز این توفان‌ها ناشی از تغییرات اقلیم است.

وی با بیان این به نظر می‌رسد بیشترین عوامل موثر در این زمینه عوامل انسانی است، خاطر نشان کرد: این که هر کدام از عوامل طبیعی و جوی و یا فعالیت‌های انسانی چند درصد در بروز پدیده‌های جوی موثر است، اطلاعاتی در اختیار نداریم؛ چراکه نیاز به مطالعات بیشتر و شبکه پایش گسترده داریم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *