رضا تبریزی کیست؟

توهین رضا تبریزی باشگاه بدنسازی در مشهد به اهل بیت + اینستاگرام

ماجرای توهین رضا تبریزی صاحب باشگاه بدنسازی در مشهد به اهل بیت (ع) چیست؟ جزییات خبرا در مجله شبونه مشاهده کنید.

توهین صاحب باشگاه بدنسازی در مشهد به اهل بیت (ع)

در پی استوری جنجالی یکی از صاحبان باشگاه بدنسازی طبق شنیده ها رضا تبریزی عضو باشگاه داران مشهد قضیه را برسی کردند وی در پی این استوری جنجالی افزود که هیات بدنسازی و پروش اندام سریعا باید به این اقدام توهین امیز ورود کند انتشار این خبر در فضای مجازی باغث شد تا حراست اداره کل ورزش جوانان نیز این قضیه را پیگیری کند  و ورزشکار نامبرده به کمیته انطباطی فدراسیون  احضار شد.

در پی این خبر رییس سازمان بدنسازی خراسان رضوی بیان داشت  پیگیری و برخورد جدی و قانونی این موضوع در دستور کار مقام قضایی صورت گرفته است  و در حال برسی می باشد.

ماجرای باطل شدن مجوز صاحب باشگاه

مدیر کل ورزش جوانان استان خراسان رضوی بیان داشت در پی این توهین مجوز صاحب باشگاه شخص نامبرده باطل میشود در پی هتاکی این شخص جمعی از اهالی مشهد امروز پنج شنبه  در مقابل باشگاه ورزشی این شخص تجمع کرده اند .

براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا ویروس تمامی فعالیت های ورزشی شهر استان خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

رضا تبریزی کیست؟

رضا تبریزی کیست؟

تبریزی یکی از ورزشکاران حرفه‌ای مشهدی بوده که در ۲۴ تیرماه ۱۳۵۱ در شهر مشهد به دنیا آمده است

تبریزی به عنوان کارشناس و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

علی تبریزی در بیست و چهارمین روز از تیرماه سال ۵۱ در شهر مشهد دیده به جهان گشوده است وی دارای چهار برادر و سه خواهر می باشد.

علی از برادران حسن تبریزی نوری قهرمان‌بدنسازی پیشکسوت جهان و برادر بزرگترش محمود قهرمان بدنسازی آسیا و محمدرضا قهرمان بدنسازی معلولان جهان می باشد که همگی در یک خانواده کاملا ورزشی بزرگ شده اند.

همچنین ببینید: اعدام رضا تبریزی بدنسازی واقعیت دارد؟ +عکس

انتشار یک مطلب اینستاگرامی توسط این قهرمان و مربی بدنسازی، با واکنش برخی افراد تندرو مواجه شد. فارس در این مورد نوشت که تبریزی در آن استوری نسبت به اینکه در شرایط کرونایی اماکن مذهبی مانند امامزاده‌ها، مساجد و حرم‌ها باز هستند اما باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده‌اند، اعتراض کرده بود.

لازم به توضیح است که علی تبریزی نوری، برادر رضا؛ عضو فدراسیون بدنسازی ایران است. باشگاه تعطیل شده نیز، به نام او مشهور است.

وی همچنین رکورددار قهرمانی سنگین‌وزن و قهرمان قهرمانان مسابقات آماتور جهانی فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام (IFBB) است. دوستداران ورزش بدنسازی از او و مرحوم بیت‌الله عباس‌پور به‌عنوان اسطوره‌های بدنسازی ایران یاد می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *