فیلم کامل توهین و تمسخر طالبان به رئیسی! طالبان چقدر پر رو شده

فیلم کامل توهین و تمسخر طالبان به رئیسی! طالبان چقدر پر رو شده

توهین و تمسخر طالبان به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان نشان می دهد که طالبان چقدر در یک سال اخیر وقیح شده است.

فیلم کامل توهین و تمسخر طالبان به رئیسی! طالبان چقدر پر رو شده

از زمانی که طالبان بر روی کار آمده است و افغانستان را به تسخیر خود در آورده تنش هایی با ایران به وجود آورده است تا اینکه به صورت کاملا وقیحانه از تحویل دادن حقابه سیستان و بلوچستان خودداری کرده است و جلوی سد هیرمند را گرفته تا آب به ایران نیاید.

توهین و تمسخر طالبان به ابراهیم رئیسی

روز گذشته ابراهیم رئیسی به طالبان هشدار داد که باید حقابه ایران را بدهد و جلوی سد هیرمند را نگیرد حالا ویدیویی از طالبان منتشر شده که در حال تمسخر و توهین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران میباشد.

چندی پیش هم نیروهای طالبان یکی از سربازان ایرانی مرزبانی را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند و رفتار تحقیرآمیز با او کردند.

مقامات طالبان در واکنش به اظهارات ابراهیم رئیسی گفته اند که به دلیل بارش کم باران سد هیرمند آب کمی دارد که فقط جوابگوی مردم افغانستان است و طالبان نمی خواهد که حق آبه به ایران بدهد.

حاکمان افغانستان در عمل، تعهدات ناشی از معاهده را اجرا نکرده و در رهاسازی و تامین حقابه ایران، همکاری لازم را به عمل نیاورده و حقابه قانونی ایران را تحویل نداده‌اند.

تا زمانی که به کارشناسان ایران اجازه داده نشود که طبق معاهده هیرمند از مسیر و بالادست هیرمند بازدید کنند، هرگونه اظهار نظر در خصوص کاهش آب هیرمند پذیرفته نیست.

تداوم آبگیری بند انحرافی کمالخان و انحراف مسیر طبیعی رودخانه هیرمند و بر هم زدن شرایط رودخانه نقض صریح معاهده هیرمند بوده و نمی‌توان با صدور بیانیه‌های سیاسی، توجیهی برای آن یافت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. مسئله رودهیرمند و دریاچه هامون و حق آبه ایران و سد کجکی و کمالخان مسئله امروز و دیروز نیست.
    شما که زحمت اطلاع رسانی درست به مردم رو میکشید کاش حداقل درحد یکی دو پاراگراف از شروع مسئله حق آبه ایران و اتفاقاتی که دراین چنددهه افتاده از کم بارشی و خشکسال تا اشغال افغانستان توسط آمریکا و نیروهای ائتلاف و از بخشیدن خاک وطن توسط رضاخان و محدودیت سرزمینی که درمسیرهیرمند ایجاد کرد تا سهل انگاریهای دولتهای رفسنجانی و احمدی نژادو… از سدهایی که با طرح وسفارش آمریکا و توسط دولت اشرف غنی در مسیر رود ایجادشد که مسیرآب رو منحرف کنند تا وارد ایران نشه تا شرایط و شغلهایی که بواسطه خشک شدن هامون ازبین رفت و سالهاست شغلهای جدیدی انتخاب و حتی پایدارشده و…..
    قطعا شماعمدی در نحوه اطلاع رسانی نداشته اید ولی اگر یک نوجوان یا جوان کم تجربه متن خبر رو بخونه فکرمیکنه تا الان همه چی گل و بلبل بوده و یدفعه طالبان نامی با قلدری اومده دست گذاشته جلو ورود آب به ایران رو گرفته و حالا هم رجز میخونه(البته این یارو اگرمقام مسئولی باشه اونجا حتما پاسخش رومیگیره شایدم یه شب ناگهان سدکمالخان یا کجکی ترک برداشت و اتفاقا اون دوروبر لاشه شاهد اسباب بازی کودکان شد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *