دانلود برنامه تی ان تی (TNT) حامد آهنگی قسمت اول نوروز 1402

دانلود کامل سریال تی ان تی حامد آهنگی جواد یساری

دانلود برنامه تی ان تی (TNT) حامد آهنگی قسمت اول نوروز 1402

سریال تی ان تی یکی از برنامه های جدید نمایش خانگی بوده که حامد آهنگی اجرای آن را بر عهده دارد و به نوعی فصل دوم سریال شب آهنگی می باشد حامد آهنگی در این برنامه که به مناسبت عید نوروز ۱۴۰۲ تولید شده است از مهمانان خاص و ویژه‌ای دعوت کرده است که یکی از آنها جواد یساری بوده که به عنوان خواننده در این برنامه حضور پیدا کرده است.

سریال تی ان تی حامد آهنگی جواد یساری

دانلود قسمت اول سریال تی ان تی با لینک مستقیم

حامد آهنگی در اجرای برنامه‌های تالک شد طنز تخصص بسیار زیادی دارد و در یک سال اخیر طرفداران زیادی را به دست آورده است در نوروز ۱۴۰۲ شبکه نمایش خانگی سریال ها و برنامه های شادی را دارد  که سریال تی ان تی با حضور حامد آهنگی یکی از مهم ترین آن ها می باشد.

ویژه برنامه «TNT» که قرار است در ایام عید نوروز به عنوان یک برنامه شاد و مسابقه سرگرم‌کننده و چالشی برای شرکت کنندگان در برنامه و تماشاگران در خانه باشد، کار خود را با ویژه برنامه سال نو در شب اول فروردین ۱۴۰۲ آغاز خواهد کرد. این جُنگ ویژه، شامل بخش‌های مختلفی از اجرای زنده‌ موسیقی، گفتگو و چالش‌های جذاب با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران است.

چهره‌های هنری، ورزشی و محبوبی چون جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی فر، یوسف تیموری و… بخشی از مهمانان این برنامه را تشکیل می‌دهند. مهمانان قسمت اول و دوم این برنامه جواد یساری، امید حاجیلی و… هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *