آموزش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس سال 99 در سامانه سپند irtusepand.ir

آموزش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس سال 99 در سامانه سپند irtusepand.ir

آموزش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس سال ۹۹ و ۱۴۰۰ در سامانه سپند irtusepand.ir را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آموزش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس

با فرارسیدن شروع ایام تحصیلی باز شدن مدارس بسیاری از خانواده ها باید به فکر پیدا کردن سرویس مدرسه باشند تا دغدغه ایاب و ذهاب فرزندانشان به مدرسه را نداشته باشند.

آموزش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس سال 99 در سامانه سپند irtusepand.ir

البته امسال اوضاع بسیار متفاوت خواهد بود چرا که شیوع بیماری کرونا باعث شده که بسیاری از مردم دیگر قید سرویس را بزنند و برای احتیاط خودشان فرزندانشان را به مدرسه ببرند.

به هرحال حتما از سرویس های مدارس به فکر رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند بود تا دانش اموزان از ابتلا به بیماری کرونا محفوظ بمانند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه رانندگانی که سال گذشته در سامانه سپند ثبت نام کرده اند و اطلاعات فردی و خودرویی آنها تغییری نکرده است پیامک دریافت می کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: رانندگان جدید متقاضی ثبت نام در سامانه سپند از روز شنبه(۲۵ مردادماه) می توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

مرتضی ضامنی درباه ثبت نام رانندگان سرویس مدارس گفت: ثبت نام در سامانه سپند از سال گذشته به صورت سراسری در کشور اجرا شد؛ امسال هم در گام اول شرکت های پیمانکاری ثبت نام کردند و حدود ۱۵۰۰ شرکت پیمانکاری در سراسر کشور فرایند ثبت نام را تکمیل کردند که شهرداری ها تعدادی از درخواست ها را به تأیید رسانده اند.

برای ورود و ثبت نام کلیک کنید: irtusepand.ir

وی ادامه داد: اما آن دسته از رانندگانی که در سال گذشته در سامانه ثبت نام نکرده اند و متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده هستند با توجه به هماهنگی انجام شده با دفاتر پیشخوان دولت از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری می توانند به این دفاتر مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *