آموزش ثبت نام سامانه تردد بین شهری www moi.ir

آموزش ثبت نام سامانه تردد بین شهری www moi.ir

آموزش ثبت نام سامانه تردد بین شهری www moi.ir را به همراه جزئیات در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آموزش ثبت نام سامانه تردد بین شهری

با ارائه قوانین سفت و سخت تردد برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و قطع زنجیره این بیماری در حال حاضر تهران و البرز و بسیاری از شهرهای دیگر که وضعیت قرمز کرونا را به خود گرفته اند ممنوعیت رفت و آمد در نظر گرفته شده است

آموزش ثبت نام سامانه تردد بین شهری www moi.ir

بخصوص برای تهران که خارج شدن از شهر ممنوع می باشد اما هستند برخی از افرادی که به ناچار و به اجبار باید به مسافرت بروند و برای همین منظور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران برای این افراد تدابیری را در نظر گرفته است

ایمان قربانی مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران، گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند، از روز سه شنبه مورخ 16 دی‬ جهت تردد بین شهری در سامانه صدور مجوز به نشانی https://moi.ir/taradod مراجعه و ثبت نام کنند.

پیمان قربانی مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اعلام کرد که از ۱۶ دی ماه سامانه ای برای صدور مجوز تردد بین شهری در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند با ارائه مستندات موجه به شهرهای مختلف سفر کنند افرادی که در این سامانه ثبت نام کنند می‌توانند به قسمت پیگیری درخواست رفته و کمتر از ۲۴ ساعت وضعیت را تماشا کنند.

روز گذشته سامانه درخواست مجوز تردد برای ساعاتی از دسترس خارج شده بود. که مشاور فرماندار تهران علت این اختلال را هجوم و درخواست زیاد مردم برای اخذ مجوز عنوان کرد. البته این اختلال بعد از ساعاتی برطرف شد.

مقامات وزارت کشور و فرمانداری عنوان کرده‌اند تردد میان شهرها ممنوع است و فقط افرادی می‌توانند در بین شهرها تردد کنند که مدارک پزشکی یا برگه ماموریت کاری و اداری داشته باشند.

اما گویا این رویه آنگونه که فرمانداری عنوان می‌کند همیشه هم دشوار هم نیست. بهتر است افراد هنگام مراجعه به فرمانداری سند و مدرکی برای اثبات ضرورت سفر خود داشته باشند، اما اگر سندی هم وجود نداشته باشد، مجوز سفر صادر می‌شود.

مجوزهای تردد بین شهری جدی است یا نه؟

یکی از متقاضیان مجوز می‌گوید با مجوز درمانی از اصفهان به تهران آمده اما هم، زمان رفت و هم زمان برگشت در میان راه توسط پلیس متوقف و دو میلیون تومان جریمه شده و نشان دادن مجوز سفر هم مانع جریمه او نشده است و حالا باید با مراجعه به پلیس جریمه خود را صفر کند.

مخاطب دیگری می‌گوید به سادگی مجوز سفر از اراک به تهران برای حل یک مشکل خانوادگی را گرفته است. او می‌گوید در هنگام رفت و برگشت مشکلی در راه نداشته اما در فرمانداری به او تاکید کرده‌اند که اگر دوربین پلاک او را جریمه کرد، بعد از سفر می‌تواند این جریمه را پاک کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *