جان باختن تشییع کنندگان سردار سلیمانی بر اثر ازدحام جمعیت کرمان

جان باختگان تشییع سردار سلیمانی بر اثر ازدحام جمعیت کرمان

جان باختن تشییع کنندگان سردار سلیمانی بر اثر ازدحام جمعیت کرمان را به همراه جزپیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جان باختگان تشییع کنندگان سردار سلیمانی بر اثر ازدحام جمعیت

حضور پرشور و میلیونی مردم کرمان در تشییع شهید سپهبد سردار سلیمانی حادثه آفرین شد و برخی از تشییع کنندگان به دلیل ازدحام جمعیت در زیر دست و پا افتاده و در نهایت جان خود را از دست دادند.!

تعداد جان باختگان ازدحام جمعیت در کرمان 40 نفر و تعداد مصدومان 213 نفر اعلام شد./باشگاه خبرنگاران

جان باختن تشییع کنندگان سردار سلیمانی بر اثر ازدحام جمعیت کرمان

منابع محل در کرمان اعلام کردند که به دلیل ازحام جمعیت در مراسم تشییع سردار سلیمانی تعدادی از تشییع کنندگان جان خودرا از دست داده اند اتفاقی نادر و غم انگیز که به داغ خانواده های کرمانی افزوده شده است.

امروز سه شنبه 17 دی ماه 1398 پیکر سردار سلیمانی برای تدفین به شهر زادگاه خود منتقل شد که گویا به دلیل ازدحام جمعیت تعدادی از افرادی حاضر در محل جان خود را از دست داده اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور:
متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

فیلم لحظه جان باختن تشییع کنندگان به دلیل ازدحام جمعیت

دانلود فیلم

جان باختن تشییع کنندگان سردار سلیمانی بر اثر ازدحام جمعیت کرمان

به گزارش برنا؛ پیرحسین کولیوند، تصریح کرد: در حال بررسی ابعاد این حادثه هستیم و به محض مشخص شدن شرایط جسمی مصدومان، اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خبرهای این حادثه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

فیلمی دیگر از حادثه ازحام جمعیت تشییع سردار

 

در نخستین ساعات بامداد امروز پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مدیران وارد فرودگاه کرمان شد.

برخی اخبار حکایت از تغییر محل آرامگاه ابدی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را دارد که مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان اظهار کرد: به دلیل اینکه محلی که سردار سلیمانی وصیت کرده اند (در کنار مزار شهید یوسف الهی) به ساختمان مهدیه گلزار شهدای کرمان نزدیک است و با توجه به حجم زیاد تشییع کنندگان پیشنهاد داده ایم که محلی را نیز در وسط گلزار شهدای کرمان تهیه کنند که تا این لحظه هنوز محل دقیق خاکسپاری معلوم نیست و منتظر تصمیم نهایی از سوی خانواده شهید هستیم.

طبق برنامه های اعلامی از سوی ستاد تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در کرمان، مراسم تشییع از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز و پس از آن تشییع پیکر مطهر شهیدان سلیمانی و پورجعفری از میدان آزادی به سمت گلزار شهدای شهر کرمان بر روی دستان عاشقان به نظام و ولایت آغاز شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. ‏این خبر کشته شدن ۳۵ نفر اگه رسانه‌ای بشه درسته آبرو ریزی‌ش زیاده ولی باعث میشه ترامپ کلا بی‌خیال جنگ بشه
    ما تو عزاداری‌مون برای یک نفر انقد کشته میدیم، بخوایم بجنگیم هر دو طرف جنگ رو منقرض میکنیم

  2. سلام بر حسین و سلام بر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز.
    بابا جان … وقتی مراسمی به این عظمت پیش بینی میشه، باید و باید و باید ساماندهی و مدیریت بشه.
    مسلمه که این حجم جمعیت، کشته شدن چند نفر رو می طلبه.
    همیشه شلوغی جمعیت، باعث فشرده شدن و کشته شدن مردم میشه.
    خواهش می کنم مسئولین و مدیران برای این مراسم فکری کنند.
    هم در کربلا هم در مکه (که اونجا البته مدیریت ضعیف و نامردی سعودی ها) و هم در مراسم تشییعی به این باشکوهی و با این حجم جمعیت، فشردگی و فشار جمعیت باعث کشته شدن مردم شده.
    باید حتما این قبیل مراسم مدیریت بشه.
    من چند سال پیش این حادثه رو تجربه کردم و مرگ رو به چشم خودم دیدم. خیلی حالم بد شد.

  3. والا تسلیت عرض میکنم به هم ولایتیا خودم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *