ماجرای جا ماندن گاز استریل در شکم زن جوان موقع عمل سزارین و مرگ او

ماجرای جا ماندن گاز استریل در شکم زن جوان موقع عمل سزارین و مرگ او

تاریخ انتشار 22 آبان 1400 – Study time 3 minutes

مرگ زن جوان به دلیل جا ماندن گاز استریل در شکم موقع عمل سزارین و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای جا ماندن گاز استریل در شکم زن جوان موقع عمل سزارین و مرگ او

مرگ زن جوان به دلیل جا ماندن گاز استریل در شکم

امروز یک خبر شوکه کننده در رسانه‌های کشورمان منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت.

یک زن جوان که دارای دو دختر بوده برای سزارین به یکی از بیمارستانهای تهران مراجعه می‌کند و پزشکان بعد از به دنیا آوردن نوزاد تعدادی گاز استریل درون شکم این زن به جا می گذارند و بعد از گذشت چند روز این زن دچار درد شدید شکم می شود اما پزشکان باز هم متوجه نمی شوند که چه اتفاقی رخ داده است در نهایت بعد از گذشت سه سال این زن جان خود را از دست میدهد.

ماجرای جا ماندن گاز استریل در شکم زن جوان

به نوشته روزنامه جوان ظهر روز دوشنبه ۱۷ آبان ماموران پلیس به قاضی حبیب الله صادقی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مرگ مشکوک یک زن جوانی را اطلاع می دهند این زن ۲۵ ساله بوده و نامش فاطمه میباشد

چنند روز قبل در بیمارستان عمل جراحی میکند اما بعد از بهبودی به خانه‌اش می‌رود اما عصر روز شنبه دوباره حالش بد می شود و به همان بیمارستان مراجعه می‌کند و تحت عمل جراحی قرار می گیرد که اینبار جانش را از دست می دهد .

ماجرای جا ماندن گاز استریل در شکم زن جوان موقع عمل سزارین و مرگ او

گاز استریل سه سال در شکمش بوده

بررسی های ماموران پلیس نشان می دهد که این زن جوان چند روزی به دلیل درد شدید شکم بعد از عمل جراحی به پزشک مراجعه می‌کند و تیم پزشکی چند تکه گاز استریل از شکم اش خارج می نمایند که بعد مشخص می شود این گاز استریل ها مربوط به سه سال پیش بوده که در شکم این زن به جا مانده است.

عفونت آن باعث شد که جان این زن را بگیرد.

همسر این زن جوان می گوید من کارگرم دو دختر 5 و 3 ساله دارم ۱۳ مهر سال ۱۳۹۷ همسرم حامله بود که برای سزارین در بیمارستان های تهران رفتیم اما بعد از مرخص شدن احساس درد شدید داشت که پزشکان به او گفتند به خاطر سزارین است سونو گرافی هم انجام دادیم اما باز هم پزشکان درست تشخیص ندادند تا اینکه ۱۳ آبان ماه امسال حال همسرم بسیار وخیم شد و بعد از رادیوگرافی پزشکان گفتند کیست دارد او را بیمارستان خصوصی بردیم و تیم پزشکی از شکم همسرم تعدادی گاز استریل خارج کردند که مربوط به سه سال پیش بود اما در عمل اول حالش خوب بود اما دوباره بعد از چند روز حالش بدتر شد و در عمل دوم مشخص شد عفونت همه بدنش را فرا گرفت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *