جرم علی یونسی و امیرحسین مرادی چیست؟

جرم علی یونسی و امیرحسین مرادی چیست؟

تاریخ انتشار 2 آذر 1400 – Study time 2 minutes

جرم علی یونسی و امیرحسین مرادی چیست؟ بیوگرافی و عکس و جزئیات را در این صفحه مجله شبونه مشاهده نمایید.

جرم علی یونسی و امیرحسین مرادی چیست؟

جرم علی یونسی و امیرحسین مرادی چیست؟

علی یونسی و امیر حسین مرادی دو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف بود که توسط مراجع قضایی دستگیر شده و به افساد فی الارض متهم گردیده اند .

درباره اینکه آنها چه جرمی مرتکب شده اند چندی پیش غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه گفته بود که آنها با سازمان مجاهدین خلق یکی از گروه‌های ضد انقلاب است همکاری داشته اند.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری دو تن از دانشجویان که به تازگی بازداشت شده اند، گفت: در بازداشت افراد اصلا به حرفه و شغل آن‌ها توجه نداریم. در جامعه هرکس مرتکب جرم شود، علی القاعده شغلی دارد و به هیچ عنوان عملکرد ما معطوف به مشاغل این افراد نیست. ما نگاه می‌کنیم که اتهام چیست و مرتکب چه اعمالی شدند.

البته این اتهام را خانواده آن ها قبول ندارند اما همچنان مراحل دادگاهی آنها در حال انجام می باشد و فروردین سال گذشته دستگیر شدند.

علی یونسی دانشجوی مهندسی کامپیوتر به امیر حسین مرادی دانشجوی رشته فیزیک می باشند.

آنها فروردین سال گذشته دستگیر شدند گفتنی است که سازمان مجاهدین خلق که اتهام همکاری این دو نفر  زده شده است از گروه‌های ضد انقلاب بوده که سالهاست علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *