همه چیز درباره زمین لرزه تهران امروز 7خرداد ماه 99

جزئیات دقیق و گزارش زلزله امروز تهران و دماوند ۷ خرداد ماه ۹۹

جزئیات آمار دقیق زمین لرزه ۴ ریشتری زلزله امروز تهران و دماوند در ۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ به همراه جزئیات بیشتر در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

دقایقی پیش زمین لرزه با قدرت ۴ ریشتر  تهران را  لرزاند ،مرکز لرزه نگاری های تهران از وقوع زمین لرزه ۴ ریشتری در تهران منطقه دماوند خبر داد.

بنابر گزارشهای رسیده آقای مهدی ولی پور سرپرست سازمان امداد و نجات لحظاتی پیش زمین لرزه ای به بزرگی ۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری حوالی رودهند اتفاق افتاد که این زمین‌لرزه نیز در تهران و شهرهای اطراف نیز احساس شد و احتمال وقوع پس لرزه نیز وجود دارد و مردم در هوشیاری کامل باشند.

همه چیز درباره زمین لرزه تهران امروز 7خرداد ماه 99

جزئیات زمین لرزه ۴ ریشتری امروز تهران ۷ خردادماه

بزرگی ۴ ریشتر

محل وقوع مرز استان های تهران و مازندران حوالی دماوند

تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی ۱۳ و ۴۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه 1399/3/7

طول جغرافیایی ۵۲/۰۴

عمق زمین لرزه : ۱۲ کلیومتری زمین

بیشتر ببینید: نحوه ثبت نام خودرو ایران خودرو و سایپا 

شنیده‌ها حاکی از آن است ساکنان در بخش‌های مختلف تهران لرزش زمین را احساس کردند سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت زلزله ای به قدرت ۴ و ۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری تهران دماوند رودهن در ساعت ۱۳ و ۴۱ دقیقه چهارشنبه ۷ خرداد ماه ۹۹ تهران را لرزاند این زلزله نیز به قدرت بوده است که در پردیس دماوند شمیرانات و قسمت‌های شمالی تهران نیز هست شده است مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در پی این وقوع زلزله از مردم خواست ضمن هوشیاری و حفظ آرامش خونسردی خود را نیز حفظ کنند.

در پی این خبر سه تیم ارزیاب ارزیاب هلال احمر به کانون منطقه زلزله تهران رفتند همچنین استان تهران و مازندران در حالت آماده باش اعلام شده است.

نزدیکترین شهرها به زلزله تهران

۷ کیلومتری دماوند ، تهران ۱۵ کیلومتری بومهن، تهران ۱۲ کیلومتری رودهن،تهران ۵۷ کیلومتری و ۹۵ کیلومتری کرج

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *