ماجرای جسد فرزند دادستان بوشهر در منزلش

کشف و پیدا شدن جسد فرزند دادستان بوشهر در منزلش به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز گذشته خبری در رسانه های محلی بوشهر منتشر شد که بسیار غم انگیز و جنجالی بود پیدا شدن پسر دادستان بوشهر در یکی از اتاق های منزلش در حالی که یک اسلحه شکاری نیز در کنارش بوده خبری بسیار تکان دهنده بود که همه خبرگزاری های کشورمان آن را پوشش دادند و پیام های تسلیتی برای این دادستان ارسال کردند.

جسد فرزند دادستان بوشهر در منزلش | کشف و پیدا شدن جنازه پسر دادستان بوشهر

جزئیات کشف جسد فرزند دادستان بوشهر

روز سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 20 در یکی از اتاق های منزل آقای علی حسن پور دادستان بوشهر جنازه فرزند این دادستان پیدا شد در حالی که یک قبضه اسلحه شکار در کنار وی بوده است

بلافاصله پلیس در جریان کار قرار گرفت و مقامات قضایی برای کشف جزئیات این حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند.

جسد فرزند دادستان بوشهر در منزلش | کشف و پیدا شدن جنازه پسر دادستان بوشهر

محمدصادق حسن پور فرزند علی حسن پور

پلیس آگاهی بوشهر در این باره گفته که فعلا تحقیقات و بررسی های ما در حال انجام است و رسانه ها و مردم به شایعات شبکه های اجتماعی و سایت های بیگانه توجه نکنند و خبرها را از رسانه های رسمی کشور دنبال کنند.

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر، ضمن تشکر از ابراز همدردی و بیان تسلیت مردم استان بوشهر از اقشار مختلف به استحضار می‌رساند در راستای حادثه فوق، اصحاب رسانه از انتشار شایعات و مطالب قبل از هرگونه اعلام رسمی از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر به لحاظ جریحه دار نشدن احساسات و تشدید آلام خانواده آن مرحوم اجتناب کنند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا