تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری و پرت شدن از پنجره در رومانی

تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری و پرت شدن از پنجره در رومانی

مرگ قاضی غلامرضا منصوری و پرت شدن از پنجره در رومانی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی اعلام کرد: خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری از سوی پلیس اینترپل بخارست تائید شد.

تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری و پرت شدن از پنجره در رومانی مرگ قاضی منصوری

به گزارش فارس، هادی شیرزاد رئیس پلیس بین المللی ناجا با اعلام این خبر، اظهارداشت: پیامی از اینترپل بخارست (کشور رومانی) دریافت کردیم مبنی بر اینکه برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز آقای “غلامرضا منصوری” یک حادثه غیرمترقبه رخ داده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامتش در بخارست به پائین پرت کرده است.

وی تصریح کرد: پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا خاطرنشان کرد: تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و اخبار تکمیلی آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

همچنین ببینید:

فرار «غلامرضا منصوری» قاضی وقت اجرایی لواسان با اخذ رشوهبیوگرافی کامل غلامرضا منصوری و ماجرای اختلاس

🔸جسد حجت الاسلام غلامرضا منصوری، قاضی متهم به فساد مالی که بر اساس حکم دادگاهی در رومانی به‌صورت موقت و مشروط آزاد بود، روز جمعه در بیرون هتل محل اقامت وی پیدا شد.

🔸بر اساس گزارش خبرنگار رادیو اروپای آزاد(نهاد اداره کننده رادیو فردا)، منصوری از پنجره محل اقامت خود به پایین پرت شده و مرده است.

تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری مرگ قاضی منصوری

🔸غلامرضا منصوری به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه متهم است و پس از تشکیل دادگاه اکبر طبری، معاون اجرایی سابق قوه قضائیه، نام وی بر سر زبان‌ها افتاد و مشخص شد که در خارج از کشور به سر می‌برد.

🔸پس از آن گزارش‌هایی مبنی بر بازداشت او در رومانی منتشر شد، اما قاضی دادگاهی در شهر بخارست تصمیم گرفت این متهم تا تاریخ ۲۰ تیر ماه تحت شرایط خاصی آزاد باشد.

🔸قاضی رومانیایی از ایران خواسته بود مدارک مربوط به درخواست استرداد او را تا آن زمان به دادگاه ارائه کند‎./خبرگزاری دانشجو

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. امیدوارم بعدها عکسش از خوشگذرونی تو کانادا پخش نشه

  2. چقدر راحت سر و تهش و با یه خودکشی بستن باور کننین الان منصوری تو کانادا تو ویلاش داره حال میکنه همشون سر و ته دزدن بی ناموسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *