جسد نیکا شاکرمی چرا در خرم آباد دفن شد؟ +عکس

جسد نیکا شاکرمی چرا در خرم آباد دفن شد؟ +عکس

جسد نیکا شاکرمی چرا در خرم آباد دفن شد؟ حرف و حدیث هایی درباره خاکسپاری نیکا شاکرمی در فضای مجازی منتشر شده است.

جسد نیکا شاکرمی چرا در خرم آباد دفن شد؟ +عکس

جسد نیکا شاکرمی چرا در خرم آباد دفن شد؟

نیکا شاکرمی با حضور خانواده و اقوام در روستای حیات‌الغیب بخش ویسیان به خاک سپرده شد.

خبرگزاری تسنیم درباره مرگ نیکا شاکرمی نوشته کشف جسد دختری در حیاط خلوت یک خانه در خیابان لبافی چهارراه امیراکرم در منطقه انقلاب، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد دختر ۱۷ ساله مجهول‌الهویه‌ای مواجه شدند که بر اثر سقوط از پشت‌بام خانه مجاور به حیاط خلوت خانه موردنظر فوت کرده بود و کوله‌پشتی و گوشی موبایل متوفی، روی سکوی پشت‌بام خانه چهارطبقه مجاور قرار داشت. بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان لبافی نشان داده‌است که نیکا ساعت ۲۲ شب در یکی از خانه‌ها را زده و وارد ساختمان شده‌است.

جسد نیکا شاکرمی چرا در خرم آباد دفن شد؟ +عکس

کیانوش شاکرمی عموی نیکا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه نیکا حدود 17 سال سن داشت و با مادرش در تهران زندگی می کرد، درباره اینکه گفته می شود نیکا جدا از مادرش و با خاله اش زندگی می کرده است گفت: شاید برخی اوقات به خاطر مهمانی به خانه خاله ش رفته باشد ولی نمیدانم که جدا از مادرش بوده یا نه. رشته تحصیلی نیکا نقاشی بود و خاله ش هم نقاش بود و به خاطر یاد گرفتن مهارت بیشتر، به خانه خاله ش می رفت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *