جنیفر گروت خواننده کیست؟ بیوگرافی و ماجرای مسلمان شدن

بیوگرافی جنیفر گروت +ماجرای مسلمان شدن

جنیفر گروت کیست؟ بیوگرافی ماجرای مسلمان شدن جنیفر گروت خواننده آمریکایی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جنیفر گروت کیست؟+ بیوگرافی

جنیفر گروت یکی از خواننده های مشهور آمریکایی بوده که چندسال پیش به دین اسلام گرویده است این زن جوان متولد 1989 میلادی در امریکا به دنیا امده است و 30 سال سن دارد.

جنیفر گروت خواننده و همسرش کیست؟ بیوگرافی و ماجرای مسلمان شدن

او به زبان عربی علاقه بسیار زیادی دارد و به همین دلیل بسیاری از اهنگ هایی که قبلا خوانده بود به زبان عربی بوده است و به همین دلیل به دین اسلام مشرف شده است.

ماجرای مسلمان شدن

جنیفر گروت در سال 1392 با گفتن شهادتین مسلمان شد و از آن پس روزه میگیرد و نماز میخواند او  میگوید که سعی دارم سخاوتمندانه تر باشم و مسلمان واقعی بودن  را تمرین کنم

وی گفت: اصول اسلامی مهمترین چیزهایی هستند که من را به کمال میرسانند و مطمئناً من سعی می کنم خودم را در این باره آموزش دهم ، تا درباره معنای قرآن ، تاریخ اسلام بیشتر بدانم  در جایی خوانده ام که اسلام حالت هستی نیست ، بلکه یک روند تبدیل شدن ، و این واقعاً برای من صادق است. ”

جنیفر گروت خواننده کیست؟ بیوگرافی و ماجرای تلاوت قرآن

آشنایی جنیفر گروت با همسر مراکشی اش

دلبستگی گروت به دین ، ​​دو سال پس از آن می رود که “ملحد و ضد دین بود ، و فکر می کرد که این امر مضر است و نه کمک به جهان”.

اما وقتی او یک سال و نیم پیش با نامزد مراکش ملاقات کرد ، او به طور ناخودآگاه او را تغییر داد.

این خواننده ۲۹ ساله در سن ۲۳ سالگی مسلمان شد و شهادتین را ادا کرد؛ و پس از آن نیز برای ادامه تحصیل در رشته زبان عربی عازم کشور مراکش شد.

جنیفر گروت خواننده کیست؟ بیوگرافی و ماجرای مسلمان شدن

بر اساس بررسی‌ها علاقه جنیفر به زبان عربی و خواندن متن‌های عربی او را به کتاب آسمانی قرآن که به این زبان نازل شده علاقه‌مند کرده بود.

او می گوید ، همسر مسلمانم شجاع ترین ، پایدارترین و دوست داشتنی ترین شخصی است که من می شناسم … او را تحسین کردم ، بنابراین من می خواستم روابط را عملی کنم و مسلمان شدم و دیدم که اسلام چقدر انسان را تربیت میکند.

امروز گروت با نامزدش ، نوازنده بربر ، که با او اجرا می کند ، در مراکش زندگی و کار می کند.

او همچنین موسیقی عربی را در یک راد اجرا می کند

جنیفر گروت خواننده آمریکایی کیست؟ بیوگرافی و ماجرای مسلمان شدن

سوابق هنری و خوانندگی

گروت، خواننده مشهور آمریکایی است که علاووه بر خوانندگی و فعالیت موسیقیایی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد
این خواننده زن آمریکایی به دلیل اجرای زیبای اشعار کلاسیک عربی مشهور شده است

هنوز از اظهارات جنیفر در مورد انگیزه های مسلمان شدنش خبری دریافت نشده است.

تلاوت قرآن جنیفر گروت

در کلیپی که در فضای مجازی متتشر شده مشاهده نیشود که جنیفر گروت، مدل و خواننده سرشناس و مشهور آمریکایی که چند میش مسلمان شده و به دین مقدس اسلام مشرف شده در حال قرائت قرآن است و آیات ۲۸۵ و ۲۸۶ سوره بقره، را بسیار زیبا و با تسلط کامل میخواند که باعث تعجب و حیرت کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *