حاج محمود کریمی کرونا گرفت +مبتلا شدن محمد کریمی به کرونا

آیا حاج محمود کریمی کرونا گرفت؟ + جزئیات کامل

آیا حاج محمود کریمی کرونا گرفت؟ +مبتلا شدن محمد کریمی به کرونا به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حاج محمود کریمی کرونا گرفت

خبرگزاری حوزه ساعتی پیش اعلام کرد که حاج محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان به ویروس کرونا مبتلا شده است و در حال حاضر در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شده است.

حاج محمود کریمی کرونا گرفت +مبتلا شدن محمد کریمی به کرونا

بیمارستان مسیح دانشوری تهران به صورت کامل به مبتلایان به ویروس کرونا اختصاص داده شده است

در این رابطه سید مجید بنی فاطمه مداح دیگر کشورمان با تایید این خبر نوشت: به بنده خبر دادند که برادر عزیزم حاج محمود کریمی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده اند. حال عمومی ایشان وخیم گزارش شده است، لطفا همگی دعا کنید و به دوستانتان بگویید تا دعا کنند.

حاج محمود کریمی کرونا گرفت +مبتلا شدن محمد کریمی به کرونا

در روز های اخیر خبرهای شیوع ویروس کرونا در کشورمان حسابی گرم شده است و مردم سعی میکنند که با سرچ در اینترنت با روش های پیشگیری از این بیماری با خبر شوند .

خبرهای ناامیدکننده از فوتی ها و امیدوارکننده از درمان شدن مبتلایان به این بیماری از سوژه های مهم شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

در روز های اخیر نیز خبرهای ضد و نقیضی از چهره های معروف کشور به گوش میرسد که به این ویروس مبتلا شده اند.

محمود کریمی از معروف‌ترین مداحان اهل بیت در تهران است. وی متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران بوده و از سن هفت سالگی وارد عرصه مداحی شد. صدای محمود کریمی به عنوان مداح برای اولین بار در یک مسجد در شاهین شهر اصفهان شنیده شده است. کریمی به نوعی شاعر و مرثیه سرا نیز هست و اکثر اشعار مداحی هایش را خودش می‌گوید. کریمی از شاگردان منصور ارضی به شمار می‌آید.

بروزرسانی

ابتلای محمود کریمی به کرونا تکذیب شد 😐

سایت خبر آنلاین نوشت: این خبر توسط اکانتی منتسب به سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) در توییتر اعلام شده بود، در حالی که این مداح در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد، هیچ اکانتی در این شبکه اجتماعی ندارد و این صفحه فیک و اخبار اطلاع‌رسانی شده از سوی آن کذب است. کانال فطرس به‌عنوان پایگاه نشر آثار محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) نیز با صدور اطلاعیه‌ای ابتلای این مداح به بیماری کرونا را تکذیب کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *