حادثه برق گرفتگی پارک لاله + فیلم کامل مرگ پسر نوجوان

حادثه برق گرفتگی پارک لاله تهران + فیلم کامل مرگ پسر نوجوان

حادثه برق گرفتگی پارک لاله تهران + فیلم کامل و جزئیات مرگ کودک را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حادثه برق گرفتگی پارک لاله تهران

چند روز گذشته اتفاق هولناکی در پارک لاله تهران رخ داد حادثه ای که هیچ خانواده ای فکر را هم نمیکرد تفریح فرزندش در یک پارک به مرگ منجر شود! آن هم به دلیل سهل انگاری فاحش مسئولان مربوطه پارک به این پر رفت و آمدی در تهران!

پارک لاله یکی از پارک های شلوغ و پر رفت و آمد در تهران است که در حوالی میدان انقلاب قرار دارد و روزانه جمعیت زیادی به این پارک می آیند.

حادثه برق گرفتگی پارک لاله تهران + فیلم کامل مرگ پسر نوجوان

متاسفانه به دلیل سهل انگاری عوامل خدمات پارک یک پسر نوجوان قربانی شد.

ساعت ۱۱ شب شنبه ۱۸ مرداد مهدی به همراه پدرش در پارک لاله مشغول بازی پینگ‌پنگ بود که توپ داخل باغچه‌ای افتاد که درختان تنومند در آن قرار داشتند و لابه‌لای درختان نیز تیرهای برق قرار داشت.

به خاطر آبیاری درختان و فضای سبز باغچه خیس بود و توپ هم روی آب شناور شده بود. مهدی توپ را که برداشت، دستش خیس شد. او برای خارج شدن از باغچه دستش را به تیر برقی که کنارش قرار داشت تکیه داد غافل از اینکه جریان برق فشار قوی به بدنه تیر اتصال کرده و همین موضوع پسر بچه را در جا خشک کرد.

پدر مهدی بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و پسر ۱۲ ساله به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده شد. تلاش برای درمان پسر نوجوان ادامه داشت تا اینکه حدود ساعت ۱۱ صبح یکشنبه ۱۹ مرداد قلب پسرک برای همیشه از کار افتاد.

فیلم کامل و جزئیات را در ادامه این صفحه ببینید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *