حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین

حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین

حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین در ماهشهر را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز دوشنبه حادثه ای برای هواپیمای کاسپین ماهشهر رخ داد که باعث شد این هواپیما در اتوبان اطراف فرودگاه فرود آید و باعث حیرت و ترس مردم شود این اتفاق که در ساعت 6:35 دقیقه صبح روز دوشنبه رخ داد بازتاب گسترده ای در فضای مجازی نیز به همراه داشت.

حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین

حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر

بعد از سقوط هواپیمایی اوکراینی در شهریار حساسیت مردم به مسافرت با هواپیما بسیار زیاد شده است و همین امر سبب شد که خطوط هوایی کشورمان از رونق بیافتد.

حالا در حادثه ای که برای این هواپیما رخ داد باز هم اذهان عمومی را تشویش کرده و ترس و دلهره برای مسافران هواپیمایی را به همراه داشته است.

فیلم خارج شدن هواپیمای کاسپین از باند فرودگاه و ورود به اتوبان را در زیر ببینید.

دانلود فیلم

علی گل‌مرادی روز دوشنبه در تشریح جزییات حادثه‌ای که برای هواپیمای کاسپین شماره ۶۹۳۶ ایجاد شده است که در پی آن هواپیما از انتهای باند ماهشهر خوزستان خارج شده و پس از عبور از فنس‌های انتهای باند، وارد یک خیابان شده است، اظهار داشت: این پرواز از تهران به ماهشهر بوده که در ساعت ۶:۳۵ صبح امروز دچار حادثه شده و در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده است.

حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون دلیل بروز این حادثه توسط تیمی از متخصصان در حال بررسی است تا در این مورد اطلاعات دقیق و کارشناسانه ارائه شود.

گل‌مرادی با اشاره به وضعیت مسافران این هواپیما، تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به ۱۳۶ مسافر این هواپیما وارد نشده است و همه آنها با صحت و سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.

وی یادآور شد: البته این قبیل موضوعات به لحاظ فنی نیاز به بررسی تخصصی دارد که از تمام ابعاد صورت بگیرد و به محض اینکه خبری را در این خصوص به دست آوریم به طور قطع در سطح عمومی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

خروج هواپیما از باند فرودگاه در ماهشهر

حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین حادثه هواپیمایی کاسپین ماهشهر +فیلم سقوط هواپیمای کاسپین

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *