حسن زارع دهنوی قاضی حداد کیست؟ بیوگرافی

حسن زارع دهنوی قاضی حداد کیست؟ بیوگرافی

حسن زارع دهنوی قاضی حداد کیست؟ بیوگرافی و علت فوت او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید..

حسن زارع دهنوی قاضی حداد کیست؟

وی در دوران محمود احمدی نژاد و رضوی در قوه قضایی به عنوان معاون حضور داشت و به دلیل گرفتن پرونده های سیاسی نامش در رسانه های کشورمان به کرار شنیده میشد و همچنین رسانه ها دنیا نیز درباره او خبر منتشر میکردند.

حسن زارع دهنوی قاضی حداد کیست؟ بیوگرافی و فوت کرونا درگذشت

در سال 1388 و در حوادثی که بعد از انتخابات رخ داد آقای حسن زارع به پرونده های معترضان ورود کرد که باعث به وجود امدن حرف و حدیث های زیادی شد به همین دلیل اتحادیه اروپا طی تصمیم مورخ ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ (۱۳ آوریل ۲۰۱۱)، ۳۲ مقام ایرانی از جمله حداد را  از ورود به کشورهای این اتحادیه محروم کرد. همچنین دستور توقیف کلیه دارایی‌های این مقامات در اروپا صادر شد.

بازداشتگاه کهریزک نام بازداشتگاهی در شهر سنگ از توابع شهرری استان تهران است که در دوران فرماندهی محمدباقر قالیباف بر نیروی انتظامی تأسیس و طی چندین سال در عملیات‌های مختلف از جمله تخریب محله خاک سفید مورد استفاده قرار گرفت. این بازداشتگاه تا میانه تابستان ۱۳۸۸ ناشناخته بود اما در جریان اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری شهرت جهانی پیدا کرد.

حسن زارع دهنوی قاضی حداد کیست؟کرونا فوت درگذشت بیوگرافی

یکی از مقامات قضایی درباره موضوع رضایت اولیاء دم مرحوم جوادی‌فرپرونده کهریزک گفته بود من شنیدم و از جوادی‌فر سوال نکردم اما احساس خودم این بود که این رضایت از قبل گرفته شده بود و بعداً در جریان محاکمه ارائه شد. این برداشت شخصی من است. جوادی‌فر کسی بود که بارها در جریان دادگاه از حال می‌رفت و مجبور می‌شدیم اورژانس خبر کنیم. از نحوه نگارش رضایت این طور دستگیرم شد که این رضایت باید قبلاً تنظیم شده باشد.

فوت قاضی حداد

محمد اصلانی، وکیل قاضی حداد از درگذشت موکلش بر اثر کرونا خبر داد.

اصلانی در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: متأسفانه موکلم دو روز پیش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان گاندی فوت کردند و به دلیل شیوع ویروس کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی او امروز به خاک سپرده خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *