بیوگرافی حسن سیرانی کارآفرین و داور مسابقه میدون کیست و همسر و فرزندان
حسن سیرانی متولد دهه 40 در تهران کارآفرین بوده و مالک صنايع بهداشتي فيروز است.

بیوگرافی حسن سیرانی کارآفرین و داور مسابقه میدون کیست و همسر و فرزندان

حسن سیرانی کیست و اهل کجاست

دکتر حسن سیرانی متولد دهه 40 در تهران کارآفرین بوده و مالک صنايع بهداشتي فيروز است. کار خود را با صنعت اسباب بازی آغاز کرده است او دارای ليسانس برق و الكترونيك و فوق ليسانس مهندسي صنايع میباشد و با تولیدات فيروز او را میشناسند

بیوگرافی

حسن سیرانی در دهه 40 به دنیا امده است و متولد تهران است او مالک صنایع بهداشتی فیروز بوده که این برند در سراسر کشور شناخته شده است و مشتریان زیاد دارد.

در بیوگرافی حسن سیرانی آمده است او فعال و کارشناس فرهنگی حوزه کودک و نوجوان و مدیر فروشگاه اسباب بازی فروشی است. او به عنوان کارشناس در مجموعه مستند «جورچین» که به موضوعات پیرامون قهرمان سازی برای کودکان و ساخت اسباب بازی های بومی می پردازد، حضور داشته است.

سوابق

او میگوید براي موفقيت رساندن فيروز از آنجائي كه من يك مدير بازارگرا هستم سعي كردم اين ديدگاه را در شركت بيان كنم و پاسخگوي نياز بازارگرائي فيروز باشم. مسابقه اي را در روزنامه گذاشتم و ديدم 85/0 % مردم به خوبي مي دانند نام قبل از انقلاب فيروز چه بوده! پس آنها ما را مي شناسند و از تاريخچه ما خبر دارند، اين باعث شد كه بيشتر سوي كارم تمركز كنم و با توجه به اينكه نام فيروز برند معروفي در بين مردم بود. شروع به فروش برند فيروز كردم ، از طرفي با هزينه هائي كه كردم خودم را با مسائل بهداشتي جامعه خصوصاً بهداشت كودك ، پوشاك كودك و …. آشنا كردم و اطلاعات جامعي را در مورد محيط سازمانم و مشتريانم بدست آوردم و همين ديدگاه باعث موفقيت من در فيروز شد.

بیوگرافی حسن سیرانی کارآفرین و داور مسابقه میدون کیست و همسر و فرزندان

تقدیر از دکتر حسن سیرانی

مدیر عامل گروه بهداشتی فیروز در “دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری” مورد تقدیر قرار گرفت

رییس هیئت مدیره‌ی کانون معلولین توانا و مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز در “دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری” که با حضور دکتر سیدحمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش تعاون، مهرداد بذرپاش نماینده مجلس و جمعی از قوی ترین مدیران صنایع کشور و در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پیک توانا: سیدمحمد موسوی در این کنفرانس با بیان این مطلب که کیفیت و بهره وری زاییده ی سازمان و چرخه ی اقتصادی است و پیکره ی هر سازمانی را انسانها می سازند گفت: این انسان ها هستند که با تلاش خود منشا کیفیت و بهره وری در سازمان ها می شوند و باید به این تلاش احترام گذاشت.

همچنین ببینید

وی با طرح این پرسش که در برنامه ریزی های اقتصادی آیا نگاه ما همواره باید به اروپا باشد تا از آنها تقلید کنیم؟ ادامه داد:ما در فیروز نگاهی فهیم به انسانها انداختیم و دیدگاه امپریالیستی غرب را از خود دور کردیم.

این کارآفرین برتر کشوری اظهار داشت:ما با بها دادن به توانایی انسان هایی که محدودیت جسم داشتند روی انسان حساب کردیم و در بازی های اقتصادی به او نقش داده و او را به بازی گرفتیم.

مجله شبونه – موسوی تاکید کرد: واقعیت این است که ما در فیروز، تنها شامپو و صابون تولید نمی کنیم بلکه رویکردهای اجتماعی ۷ گانه ی خود را در غالب صنعت به جامعه عرضه می کنیم.

بیوگرافی حسن سیرانی کارآفرین و داور مسابقه میدون کیست و همسر و فرزندان

این کارآفرین برتر اجتماعی در پایان مورد تقدیر قرار گرفته و از دست مسئولان حاضر در کنفرانس لوح تقدیر دریافت کرد.

داور مسابقه میدون شبکه سه

حسن سیرانی در فصل چهارم مسابقه میدون به عنوان داور حضور داشته است

در «میدون» ، صاحبان کسب و کارها و کارآفرینانی از سراسر کشور به ارائه کسب و کار خود می پردازند و از تهدیدها و فرصت های کسب و کارشان می گویند.

داورها پس از بررسی کسب و کار کارآفرینان ، به آن ها امتیازاتی در قالب «سکه» می دهند و پس از آن ، کسب و کارها توسط هیأت منصفه مورد داوری قرار می گیرند.

کارآفرینی که بیشترین امتیاز را دریافت کند ، برنده مسابقه و صاحب وام چند میلیاردی خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *