حسن فیروزی کیست بیوگرافی و فیلم لحظه دستگیری حین فرار از کشور

حسن فیروزی کیست بیوگرافی و فیلم لحظه دستگیری حین فرار از کشور

حسن فیروزی کیست

حسن فیروزی فردییست که رسانه های ضد انقلاب طی هفته های گذشته با انتشار تصاویر و فایل های صوتی منتسب به وی مدعی بودند وی را به اعدام تهدید کرده و بر اثر شکنجه به کما رفته بود، در جنوب کشور دستگیر شد او تصمیم داشت به صورت غیرقانونی از مرز فردار کند.

حسن فیروزی کیست بیوگرافی و فیلم لحظه دستگیری حین فرار از کشور

در هفته های اخیر رسانه های معاند و وابستگان آنها با انتشار عکس های یک فرد به نام حسن فیروزی و اطلاعات مختلف از وضعیت نامطلوب آن فرد در زندان، دست به اقدامات گسترده رسانه ای زده اند.

از شایعه تا واقعیت

ادعاها و داستان های عجیب و غریب مختلفی در مورد موارد فوق مطرح شده است. از این که او در آستانه اعدام در زندان اوین با انتشار فایل صوتی؛ همچنین این دروغ مطرح شد که حسن فیروزی به دلیل شکنجه به کما رفته و خانواده وی در بیمارستانی که از مکان و نام آن اطلاعی نداشتند ملاقات کردند، اما پس از بررسی های دقیق مرکز رسانه های قضایی طی اطلاعیه ای به تاریخ در تاریخ 2 بهمن 1401 منتشر شد و اعلام کرد: شخصی به نام حسن فیروزی طی ماه‌ها به جرایم ذکر شده ، نه تنها طی ماه‌های گذشته حکم محکومیت و کیفرخواست نداشته بلکه در هیچ کدام از زندان‌های ایران در بازداشت یا گذران دوران محکومیت نیز نیست.

حسن فیروزی کیست بیوگرافی و فیلم لحظه دستگیری حین فرار از کشور

بر این اساس و پس از تبلیغات گسترده معارضان از جانب حسن فیروزی که بنا به اظهارات کذب آنها مورد شکنجه شدید قرار گرفته و حتی عکس های بدن کبود و مجروح وی را از داخل زندان ارسال کرده اند،دستگاه‌های امنیتی تحقیقات خود را از آژانس های امنیتی در مورد کشف فردی با چنین مشخصاتی اغاز کردند تا اینکه بلافاصله اطلاعات جدیدی از این شخص به دست آمد.

این فرد که به گفته وی به درخواست شبکه های رسانه ای معاند تصاویر و فایل های صوتی خود را ارائه کرده بود، با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی نظامی گمنان امام زمان (عج) و با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

حسن فیروزی کیست بیوگرافی و فیلم لحظه دستگیری حین فرار از کشور

حسن فیروزی که سوم بهمن ماه و یک روز پس از اعلام مرکز رسانه های قوه قضائیه بازداشت شده بود، در حال فرار از مرزهای کشور در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره قشم بود که شب گذشته با پرواز شماره 1241 به تهران منتقل شد. ، در اولین اظهارات خود. گفت: در دوره غیبت به جنوب کشور رفته بودم.

وی در مورد تصاویر و فایل‌های صوتی منتسب به خود گفت: فایل‌ها را خودم تهیه می‌کردم و به درخواست مدیران کانال و یک شبکه رسانه‌ای معاند تهیه و برایشان ارسال می‌کردم. از آن جایی که عکس‌های من در شبکه‌های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، مدیران رسانه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواستند تا دستورات و خواسته‌هایشان را اجرا کنم.

وی در واکنش به اینکه آیا در هفته‌های اخیر در بازداشت بوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته گفت: من حتی یک روز هم در پی حوادث اخیر کشور دستگیر نشده و در بازداشت نبوده‌ام. هیچ جای بدنم کبود نیست و هیچ گاه تحت شکنجه قرار نگرفته‌ام.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *