حفاظ کشی و حصار کشی جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی +تصاویر

حفاظ کشی و حصار کشی جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی +تصاویر

حفاظ کشی و حصار کشی جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی +تصاویر و ماجرای این اتفاق را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حفاظ کشی و حصار کشی جایگاه بانوان و زنان در ورزشگاه آزادی +تصاویر

حفاظ کشی و حصار کشی جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی

بعد از فشارهای فیفا برای حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه ها و استادیوم ها مسئولانه ورزش و فوتبال کشورمان برنامه ریزی‌های را برای حضور زنان به استادیوم انجام دادند.

مسابقات مقدماتی جام جهانی در حالی آغاز خواهد شد که فیفا فشار زیادی را به مسئولان ورزش ایران اورده و آنها را موظف کرده که حتماً باید برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ورود زنان به ورزشگاه آزاد کنند

حفاظ کشی و حصار کشی جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی +تصاویر

در نهایت مسابقه فوتبال ایران با کامبوج در استادیوم آزادی با حضور زنان برگزار خواهد شد اما از نکات قابل توجه که باعث انتقادات بسیار زیادی از به هواداران فوتبال شده است حصارکشی برای جایگاه زنان در استادیوم آزادی میباشد

ساخت حصار یا حفاظ یا فنس برای خانم ها یکی از اتفاقات جالب بوده که مورد سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی و فوتبال دوستان واقع شده است.

آنها معتقدند که این اتفاق باعث توهین به مردان در استادیوم خواهد بود و هیچ جای دنیا چنین کاری را انجام نمی دهند

به هر حال همین که حضور بانوان در استادیوم آزادی آزاد شده است و بیش از ۴ هزار بلیت برای خانم ها در نظر گرفته شده می تواند شروع خوبی برای ادامه دار شدن حضور این خانم ها در استادیوم آزادی بود.

فنس کشی و حصار کشی جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی +تصاویر

حضور خانم در استادیوم مخالف هایی نیز داشته است و عده ای بسیجی روز دوشنبه 15 مهرماه 1398 در مقابل مجلس دست به تجمع اعتراضی زدند و اعلام کردند که نباید به خواسته های فیفا تن بدهیم و قانون کشور را به خاطر انها زیر پا بگذاریم .

انها همچنین معتقد بودند مراجع تقلید نیز ورود زنان را به ورزشگاه جایز ندانسته اند و باید به نظر انها احترام گذاشت.

به هر حال روز موعود فرا رسید و پس از سالها زنان ایرانی دوباره می‌توانند وارد ورزشگاه شوند و فوتبال تماشا کنند، مثل همه جای دنیا. مسئولان برای تامین امنیت اقدام به نصبِ آهن و فنس و توری می‌کنند تا اتفاقی نیافتد!

حدود چهار هزار صندلی برای حضور زنان در بازی کامبوج و ایران در نظر گرفته شده است، با این حال امروز مشخص شد، در سکو‌های مخصوص زنان در اطراف این جایگاه حفاظ‌های بلند آهنی کشیده شده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *