حمله دوست دختر بازیکن لیگ کنیا با سنگ و آجر به داخل زمین +تصاویر

حمله دوست دختر بازیکن لیگ کنیا با سنگ و آجر به داخل زمین +تصاویر

انتشار امروز 16 اسفند 1400 * حمله دوست دختر بازیکن لیگ کنیا با سنگ و آجر به داخل زمین +تصاویر و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حمله دوست دختر بازیکن لیگ کنیا با سنگ و آجر

در لیگ کنیا اتفاق عجیبی رخ داد که سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است یکی از بازیکنان کنیا که بازیکن حریف بر روی او خطا کرد بر روی زمین افتاد و مصدوم شد و در همین حال دوست دختر این بازیکن مصدوم با آجر به سمت زمین آمد تا از بازیکن خاطی انتقام بگیرد که بلافاصله با دخالت ماموران امنیتی ورزشگاه جلوی این زن گرفته شد.

حمله دوست دختر بازیکن لیگ کنیا با سنگ و آجر به داخل زمین +تصاویر

بازیکن خاطی که تکل بسیار خشنی بر روی بازیکن مصدوم رفته بود باعث مصدومیت شدید او شد و در همین حال زن جوانی با آجر وارد زمین شد تا به بازیکن خاطی بزند اما ماموران امنیتی جلوی این زن را گرفتند.

لازم به ذکر است کنیا یکی از کشورهای آفریقایی بوده که در شرق آفریقا قرار دارد کنیا به ۴۷ شهرستان تقسیم می‌شود که در سال ۲۰۱۳ میلادی پس از تغییرات عمده در تقسیمات کشوری ایجاد شده‌اند، قبل از این تغیرات کنیا دارای ۸ استان بوده. شورش مائو مائو در سال ۱۹۵۲ آغاز شد و تا سال ۱۹۶۰ ادامه یافت.  کنیا در تاریخ ۱۲ دسامبر ۱۹۶۳ میلادی، رسماً از امپراتوری بریتانیا استقلال یافت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *