حمله و هجوم مردم به فروشگاه ها امروز پنجشنبه 22 اردیببهشت 1401

فیلم هجوم مردم به فروشگاه برای خرید امروز پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401

هجوم و ازدحام مردم به فروشگاه قدیمی است و ویدیوهای منتشر شده امروز در شبکه های اجتماعی مربوط به امروز  پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 نیست جزئیات کامل را در این صفحه مشاهده نمایید.

حمله و هجوم مردم به فروشگاه ها امروز پنجشنبه 22 اردیببهشت 1401

هجوم مردم به فروشگاه واقعیت ندارد

با اعلام قیمت جدید روغن، این محصول به وفور در تمامی فروشگاه ها و مراکز توزیع وجود دارد ولی شایعات در فضای مجازی با انتشار کلیپ های مختلف و قدیمی باعث شده که بازار شایعات حسابی داغ شود برخی از کلیپ های منتشر شده در شبکه های اجتماعی مربوط به ایران نیستند و مربوط به تخفیف های جمعه سیاه در برخی از کشورهای خارجی است

کلیپ های جعلی در شبکه های اجتماعی

فرماندار شهرستان قزوین با اشاره کلیپی دیگر منتشر شده تحت عنوان هجوم مردم قزوین به یک فروشگاه گفت: به هیچ عنوان هیچ حادثه‌ای اعم از هجوم و غارت به فروشگاه در شهر قزوین صحت ندارد تمام افرادی که در این کلیپ نمایش داده می‌شوند لباس گرم مثل کاپشن پوشیده‌اند.

بعد از اعلام قیمت جدید برخی از کالاها که یارانه آن حذف شده است بسیاری از مردم برای خرید این کالاها با قیمت قبل به فروشگاه ها هجوم آوردد که ویدیوهای ان در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

تغییر قیمت کالاهایی همچون روغن ، لبنیات، مرغ و تخم مرغ باعث شده که مردم گمان کنند این کالاها قرار است نایاب شود در حالی که این اقلام فقط با تغییر قیمت مواجه شده اند.

از شب گذشته نامه‌ای در رسانه‌ها دست به دست‌ می‌شود که از افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ تا ۶۴ هزار و ۹۸ هزار تومان حکایت دارد. با این حال محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی، می‌گوید که فعلا نامه‌ای به اصناف و اتحادیه‌ها ابلاغ نشده است.

شب گذشته احمد وحیدی، وزیر کشور، اعلام کرد که قیمت مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات افزایش می‌یابد. بلافاصله پس از این اظهارات وحیدی اقتصادآنلاین نامه‌ای را منتشر کرد که نشان می‌داد قیمت هر کیلوگرم مرغ ۶۴ هزار تومان و هر شانه تخم مرغ برای مصرف‌کننده ۹۸ هزار تومان تعیین شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. بدبخت فلک زده ایرانی

    مرغ خریدم کیلویی ۶۰ وتخم مرغ شانه ای ۷۳ کجا کران نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *