بیوگرافی امیرحسین مرادی و سعید تمجیدی و محمد رجبی +ماجرای حکم اعدام

حکم اعدام امیرحسین مرادی و سعید تمجیدی و محمد رجبی تاکید شد

بیوگرافی امیرحسین مرادی و سعید تمجیدی و محمد رجبی +ماجرای حکم اعدام را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی امیرحسین مرادی و سعید تمجیدی و محمد رجبی

چند روزیست که رسانه های بیگانه با انتشار خبر صدور حکم اعدام برای سه پسر جوان که در اعتراضات آبان ماه نقش کلیدی داشتند خبر داده اند.

حکم اعدام امیرحسین مرادی و سعید تمجیدی و محمد رجبی 3 جوان معترض آبان ماه

به گفته رسانه های ضدانقلاب این سه نفر متولد دهه هفتاد بوده و دانشجو هستند که به جرم “مشارکت در تخریب و تحریق به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران” و “محاربه” حکم اعدام برای انها صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی قوه قضائیه درباره تایید حکم اعدام سه نفر در ارتباط با حوادث آبان‌ماه توضیحاتی ارائه کرد.

اسماعیلی:

آنچه که از ناحیه همکاران قضائی اعلام شده این است که حکم بعد از فرجام خواهی متهمان تایید شده و به دادسرا اعاده شده است؛ اینکه حکم اجرا شود یا خیر بستگی به اجرای احکام دارد و ممکن است در این فرآیند اعمال ماده ۴۷۷ یا هر اقدام دیگری انجام شود تا نتیجه آن با تغیر مواجه شود

تایید حکم صحت دارد، اما درباره مطالبی که در رسانه ها منتشر شد باید بگويم که این پرونده را خدای متعال کمک کرد که جنایات انها برملا شود.

بعد از دستگیری در گوشی موبایل این افراد صحنه هایی که خودشان بانکی را آتش زدند و اقدامات خراب کارانه ای را انجام دادند، موجود و مشخص بود.

حکم اعدام امیرحسین مرادی و سعید تمجیدی و محمد رجبی 3 جوان معترض آبان ماه

آنها این فیلم ها را به خبرگزاری های خارجی ارسال کرده بودند و به دست خودشان بهترین مستندات را ضبط و در جلسات دادگاه اقرار کردند.

درخواست شهاب حسینی از مسئولان قضایی

شهاب حسینی در اینستاگرامش با انتشار استوری از مسئولان قضایی خواست که از اعدام این سه جوان صرف نظر کنند.

حکم اعدام امیرحسین مرادی و سعید تمجیدی و محمد رجبی تاکید شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *