حکم اعدام یوسف فلاحی داروندی محیط بان کرمانشاهی به جرم قتل شکارچی

ماجرای حکم اعدام یوسف فلاحی داروندی محیط بان کرمانشاهی +عکس

تاریخ انتشار 23 آبان 1400 – Study time 2 minutes

حکم اعدام یوسف فلاحی داروندی محیط بان کرمانشاهی به جرم قتل شکارچی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حکم اعدام یوسف فلاحی داروندی محیط بان کرمانشاهی به جرم قتل شکارچی

حکم اعدام یوسف فلاحی داروندی

سال گذشته محیط‌بانان کرمانشاهی در حال گشت زنی در منطقه حفاظت شده بودند که با یک پراید سفید مواجه می شوند به عقیده محیط بانان آنها شکارچی بوده و قصد شکار حیوانات را داشته‌اند.

در نهایت بین آنها درگیری رخ میدهد و محیط‌بانان به سمت آنها شلیک می‌کنند در این بین یکی از محیط بانان جوان ۲۳ ساله به نام یوسف فلاحی داروندی اقدام به شلیک یک گلوله می‌کند که به سمت شکارچی رفته و و این شکارچی جان خود را از دست میدهد.

این اتفاق سبب می شود که خانواده شکارچی از محیط بان شکایت کرده و دادگاه رای به دستگیری این محیط بان دهد.

محسط بان ۲۳ ساله به زندان رفته و  بعد از گذشت یکسال دادگاه برای او حکم اعدام صادر می کند .

بیوگرافی یوسف فلاحی داروندی محیط بان کرمانشاهی

حکم اعدام یوسف فلاحی داروندی محیط بان کرمانشاهی به جرم قتل شکارچی

جنجال در رسانه ها

حکم اعدام این پسر جوان جنجال زیادی را در رسانه‌ها و فضای مجازی به وجود آورده است اداره کل محیط زیست کرمانشاه با بیان اینکه همه حمایت خود را از این محیط بان جوان خواهد کرد می‌گوید در صدد کسب رضایت از خانواده مقتول می باشند و سعی دارند که با پادرمیانی ریش‌سفیدان رضایت اولیا دم به دست آوردند تا این محیط بان جوان اعدام نشود.

این درحالی است که چندی پیش در یک سریال تلویزیونی با همین موضوع از شبکه سوم سیما پخش شد سریال افرا به مظلومیت محیط بانان اشاره داشت که سرنوشت این چنینی گریبانش را گرفته بود.

رئیس اداره محیط زیست استان کرمانشاه با ابراز تاسف و همدردی اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه از حادثه‌ای که برای خانواده فلاحی داروندی رخ داده، عنوان کرد: تمامی تلاش خود را در راستای حل و فصل این موضوع و جلب رضایت اولیای دم انجام خواهیم داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. واقعا باید بدانیم که در انجام وظیفه هیچ وقت درست کار نکنید چون در آخر کار مجازات خواهید شد . بارها به واقعیت در ایران مشاهده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *