حیوان خانگی وحشی دنیز دختر علی دایی را ببینید +عکس

دنیز دایی از حوان خانگی خود رونمایی کرد سگ نزاد ژرمن اصل بوده که دنیز دایی آن را به عنوان حیوان خود انتخاب کرده است این سگ از نوع شکاری است و بسیار وحشی میباشد و به عنوان یگ نگهبان شناخته میشود که در اروپا قیمت بالایی دارد.

حیوان خانگی وحشی دنیز دختر علی دایی را ببینید +عکس

حیوان خانگی وحشی دنیز دختر علی دایی

سگ ژرمن هوش بالایی دارد و به همین دلیل است که پلیس از این نوع سگ ها برای ماموریت های کشف در عملیات های مختلف استفاده میکند.

دنیز دایی این روزها در لندن زندگی میکند و نزد مادرش است (همسر اول علی دایی) که علی دایی در مصاحبه ای ازدواجش با مادر دنیز را انکار کرده بود.

دنیز به زبان های فارسی و انگلیسی تسلط کامل دارد و در اینستاگرامش حسابی فعالیت های روزمره خود را به اشتراک میگذارد.

حیوان خانگی وحشی دنیز دختر علی دایی را ببینید +عکس

دنیز دایی دختر علی دایی بازیکن سابق فوتبال ایران است. او در کالجی واقع در انگلیس در حال تحصیل است. دنیز در خرداد ماه 1401 با درج پستی اینستاگرامی از مادرش گفت و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی برای اولین بار او را در قالب همسر اول علی دایی شناختند. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی دنیز دایی را ببینید.

همچنین ببینید:

درباره دنیز دایی

سایت آسمونی نوشت: دنیز دایی 20 شهریور ماه 1383 (10 سپتامبر 2004) در تهران به دنیا آمد. پدر او علی دایی بازیکن سابق فوتبال و مادرش مهسا نام دارد. دنیز در کالجی واقع در لندن در حال تحصیل است و برای شرکت در دانشگاه آماده می شود. مادر و پدر دنیز به دلایل شخصی در کودکی اش از یکدیگر جدا شده اند و دنیز گاهی برای دیدن پدرش به ایران می آید. دنیز یک خواهر ناتنی به نام نورا دایی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *