فیلم کامل خاطره منشوری و غیراخلاقی و جنجالی اکبر عبدی در جوکر همراه با اتفاقات جالب جوکرتایم اکبر عبدی همراه با جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اکبر عبدی در جوکر و کار زشت و توهین آمیز او را ببینید

فیلم کامل خاطره منشوری و غیراخلاقی و جنجالی اکبر عبدی در جوکر همراه با اتفاقات جالب جوکرتایم اکبر عبدی همراه با جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل خاطره منشوری و غیراخلاقی و جنجالی اکبر عبدی در جوکر همراه با اتفاقات جالب جوکرتایم اکبر عبدی همراه با جزئیات را در این صفحه ببینید.

اکبر عبدی در برنامه جوکر به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و توانست خاطرات خنده داری را تعریف کند که حسابی باعث خنده مهمانان برنامه شود این بازیگر بدون شک یکی از بهترین بازیگران سینما بوده که با این سن و سال نیز همچنان میتواند به بهترین شکل طنز را بیان کند.

او در برنامه جوکر حاضر شد و خاطره ای را تعریف کرد که با استقبال بازیگران این برنامه موجه شد و برخی از آنها کارت زرد گرفتند.

فیلم کامل خاطره منشوری اکبر عبدی

اکبر عبدی بازیگر سرشناس کشورمان در برنامه جوکر حضور پیدا کرد و خاطره جنجالی را تعریف کرد که مورد توجه قرار گرفته است.

دانلود کامل این قسمت جوکر 

آقای اکبر عبدی از بازیگران شناخته شده و محبوب کشورمان بوده که سال‌هاست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد احسان علیخانی سعی می‌کند در هر قسمت از برنامه جوکر از چهره های پیشکسوت طنز دعوت کند تا به حال چهره های سرشناس زیادی از پیشکسوتان عرصه طنز به برنامه جوکر آمده اند و تلاش کردند که مهمانان برنامه را بخندانند

اکبر عبدی متولد ۴ شهریور ۱۳۳۹ در تهران بوده و دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر می باشد مثال های زیادی به عنوان سوپراستارهای ایران فعالیت داشته است و فیلم‌ها و سریال‌هایی زیادی بازی کرده است.

پس از فوت تعدادی از حجاج ایرانی در مناسک حج سال ۱۳۹۴، وی در برنامهٔ زندهٔ تلویزیونی به مناسبت جشن روز عید غدیر خم، ضمن تعریف خاطره‌ای از حضور خود و دخترش المیرا عبدی در مناسک حج، صحبت‌هایی در خصوص خواستگاری یک عرب سعودی و پاسخ توهین‌آمیز خودش به او را مطرح نمود که بعد از تعریف کردن خاطره، مجری برنامه مجبور به قطع کردن صحبت‌های وی شد.

سخنان توهین‌آمیز اکبر عبدی واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. اکبر عبدی چند روز بعد در رابطه با واکنش‌های اعتراضی در فضای مجازی به سخنانش، در مصاحبه تلویزیون تی‌وی پلاس اعلام کرد که از حرف‌هایش سوءبرداشت شده‌است. وی اعلام کرد که «اگر می‌دانستم برنامه زنده است این حرف را نمی‌زدم. احساس کردم برنامه غیر مستقیم است و شبکه ۳ روی صدایم سوت پخش می‌کند.»

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی باعث شد تا لحظاتی را در کنار خانواده بنشینم که به نظر من تنها دستاورد این سریال است. اما آنچه که باعث شد تا قلم به دست بگیرم مسائلی است که گریبان گیر نظام هنر و فرهنگ جامعه مان شده. جوکر می خنداند مخاطب و بازیکنانش را اما خندانش به مراتب سطح پایین تری از خلق موقعیتی فرهنگی – هنری دارد. در ادامه این مسائل را به صورت موضوعی بررسی و مطرح می کنم.

بازیکنان این سریال تا به امروز همگی مرد بوده اند و این مرد بودنشان ضمخت است. منظور از ضمخت بودن آن است که گرایش مرد سالاری اگر با ارفاق به مولفان این اثر نچسبد قطعا به فیلترهای سر راهی خواهد چسبید. از نظر ایجاد حس و خلق شخصیت باید این مورد را در نظر داشت که تنها می توان در حضور جنس مخالف شخصیت خلق کرد چه مرد و چه زن نیاز به ابزاری سنجشی که در عین حال ترسِ از خراب شدن مقابل دیگری ایجاد کند، دارند.

هر شرکت کننده در یک فرصت ویژه با چندی محدود به اسم جوکر تایم هم دارد که هر وقت دوست داشت می تواند از آن استفاده نماید.
پیش از اجرای جوکر تایم باید از میزبان مسابقه آقای سیامک انصاری اجازه گیرد.
در این فرصت بقیه باید کاملاً حواسشان باشد و اجازه هیچ کار دیگری نیز ندارند و شخص در این مدت اجرای ویژه‌ای صورت می دهد تا بقیه را به خنده وا دارد.
در این تایم تنها خودش این اجازه را دارد که بخندد وبا خنده خود سبب خندیدن دیگران بشود.

شرکت کننده ها از روش های گوناگون برای خنداندن دیگران استفاده می نمایند و انواع گوناگونی از طنزی را اجرا می نماید.
از قبیل آنان می توان این موارد را بیان نمود :اجرای نمایش طنزی، نقش سازی و تیپ سازی، مزاج های کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استنداپ طنزی، استفاده از اکسسوار و ابزار گوناگون مانند عروسک و لباس های بامزه، پارودی سازی آثار معروف، طنزی فیزیکی و….

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *