خبر تعطیلی مدارس و ادارات برای عزای عمومی امروز چهارشنبه ۲۶ مهر

خبر تعطیلی مدارس و ادارات برای عزای عمومی امروز چهارشنبه ۲۶ مهر

به مناسبت حمله اسرائیل به غزه و فلسطین مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات و بانک های کشورمان امروز وضعیت خاصی را تجربه می‌کنند کلاس‌های دانشگاه در همه شهرهای کشور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تعطیل بوده و برای اعتراض و راهپیمایی برای حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایت اسرائیل صورت می‌گیرد.

خبر تعطیلی مدارس و ادارات برای عزای عمومی

مدارس کشور تعطیل نبوده و همه مدارس باز خواهد بود به جز مدارس هرمزگان که به علت زلزله تعطیل اعلام شده است سایر مدارس کشور باز خواهد بود.

ادارات و بانک‌های کشور نیز باز می‌باشند و تعطیل نخواهند بود این در حالیست که گفته شد کارمندان برای حضور در راهپیمایی امروز تعطیل هستند در حالی که واقعیت ندارد و باید به محل کار خود بروند و فقط دانشگاه‌ها برای ساعات ۱۰ تا ۱۲ تعطیل خواهند بود.

دانشگاه‌های ایران در همه شهرها برای دو ساعت تعطیل هستند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ دانشگاه‌ها تعطیل هستند و برای شرکت در راهپیمایی این اتفاق رخ می‌دهد

لازم به ذکر است که شب گذشته یک حمله موشکی به بیمارستانی در غزه صورت گرفت که باعث کشته شدن بیش از ۸۰۰ نفر از بیماران شد حماس و اسرائیل این اقدام را بر گردن یکدیگر می‌اندازند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *