خبر فوری بازگشایی مدرسه از شنبه 1 مهر 1402 و اخبار تعطیلی

خبر فوری تعطیلی و بازگشایی مدارس شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲

خبر فوری بازگشایی مدارس شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ رسما اعلام شده و دانش اموزان باید روز شنبه را به مدرسه بروند و در صورت عدم حضور در مدرسه غیبت خواهند خورد البته خبرهایی از برخی از مدارس مقطع دبیرستان به گوش میرسد که از روز دوشنبه 3 مهر ماه به مدرسه میروند و بستگی به تصمیم مسئولان مدارس دارد اما در تقویم رسمی کشورمان فردا شنبه اول مهر بوده و دانش اموزان همه مقاطع باید به مدرسه بروند.

دانش اموزان مقطع ابتدایی و پیش دبستانی که بدون شک فردا به مدرسه خواهند رفت اما مقاطع بالاتر تمایل دارند که روز دوشنبه را برای رفتن به مدرسه انتخاب کنند اما به صورت رسمی فردا شنبه اول مهر روز اول بازگشایی مدارس کل کشور است و تعطیلی فردا روز شنبه 1 مهر 1402 واقعیت ندارد.

آیا فردا شنبه مدارس تعطیل است؟

خبر بازگشایی مدارس یکی از اخبار مهم این روزها بوده که دانش اموزان درباره آن سوال میپرسند که آیا مدارس از شنبه 1 مهر ماه 1402 بازگشایی خواهد شد یا خیر! با توجه به تعطیلی یکشنبه 2 مهرماه به مناسبت شهادت امام حسن عسکری دانش اموزان تمایل دارند که مدارس را از 3 مهر ماه آغاز کنند که خود را برای مدرسه رفتن اماده کنند.

خبر فوری بازگشایی مدرسه

خبر فوری بازگشایی مدرسه از شنبه 1 مهر 1402 و اخبار تعطیلی

اما مدارس از اول مهر 1402 بازگشایی خواهد شد و دانش اموزان باید به مدرسه بروند و در غیر این صورت غیبت خواهند خورد هر چند که مدارس در اول مهر همیشه تق و لق بوده اما با توجه به تعطیلی روز یکشنبه دانش اموزان تمایلی به رفتن به مدرسه در اول مهر ندارند.

به هر حال دانش موزان باید به مقررات مدرسه احترام بگذارند طبق قوانین اموزش و پروش به مدرسه بروند!

نکته ای دیگری که وجود دارد آلودگی هوا بوده که در تهران و بسیاری از کلانشهرها رو به افزایش است هر چند که وزیر اموزش و پرورش اعلام کرده بود هیچگاه مدارس به علت آلدوگی هوا تعطیل نخواهد شد.

شورای شهر تهران برای سال تحصیلی جدید نرخ سرویس مدارس را 45 درصد افزایش داده است و بر این اساس حداقل مبلغ سرویس برای دانش‌آموزان ابتدایی 5 میلیون و 400 هزار تومان و حداکثر 21 میلیون تومان و برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه حداقل 6 میلیون و 100 هزار تومان و حداکثر 23 میلیون تومان است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *