ماجرای کامل خداحافظی اکرم خدابنده کاپیتان تکواندو بانوان از تیم ملی در اینستاگرام

ماجرای کامل خداحافظی اکرم خدابنده کاپیتان تکواندو بانوان از تیم ملی در اینستاگرام

ماجرای کامل خداحافظی اکرم خدابنده کاپیتان تکواندو بانوان از تیم ملی در اینستاگرام

ماجرای کامل خداحافظی اکرم خدابنده کاپیتان تکواندو بانوان در اینستاگرام که تصمیم گرفت از تیم ملی تکواندو زنان ایران خداحافظی و کناره گیری کند.

ماجرای کامل خداحافظی اکرم خدابنده کاپیتان تکواندو

اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان ایران در اینستاگرامش با انتشار متنی به صورت رسمی از تیم ملی کناره گیری کرده و گفت دیگر در تیم ملی بازی نخواهد کرد.

گویا او تصمیم دارد به خارج از کشور برود  و یا تغییر تابعیت بدهد باید ببینیم در اینده چه تصمیمی در اینباره خواهد گرفت.

ماجرای کامل خداحافظی اکرم خدابنده کاپیتان تکواندو بانوان از تیم ملی در اینستاگرام

اکرم خدابنده سالها به عنوان کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان فعالیت داشت و در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم به فعالیت میپرداخت و به عنوان کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران کار میکرد.

اکرم خدابنده بیش از 12 سال سابقه عضویت در تیم ملی تکواندو بانوان ایران را در کارنامه خود داشت و در کارنامه خود مدال طلای قهرمانی دانشجویان جهان و مسابقات ارتش جهان را داشت او همچنین توانسته بود در مسابقات آسیایی که در سال 2014 برگزار میشد مدال نقره را دریافت کند و رتبه دوم را کسب کند.

او با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از ۱۲ سال عضو تیم ملی تکواندو بودن این‌بار به حرمت قلب‌های غمگین مردمم در این روزهای سرد و سخت استخوان‌سوز با قلبی پر از درد از تیم ملی ایران خداحافظی می‌کنم و اینگونه می‌نویسم به نام تکواندو و به نام ریاضت‌هایش، سختی‌هایش، سکوهایش، مدال‌هایش، فریاد خاموش خود را بانگ می‌زنم خداحافظ عشق من و با تمام وجود و چشمانی پر از اشک تو را فریاد و خداحافظی می‌کنم و تو را به آغوش بی‌رحم و با رحم سرنوشت می‌سپارم.

ماجرای کامل خداحافظی اکرم خدابنده کاپیتان تکواندو بانوان از تیم ملی در اینستاگرام

ندا زارع مربی تیم ملی تکواندو بانوان نیز با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم ملی کنار رفته است.

او سال 1398 با اعلام کمیته فنی دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، به عنوان بهترین مربی این رویداد انتخاب شد.

زارع در صفحه شخصی خود نوشت: پس از سال‌ها تلاش و زحمت در راستای پرورش استعدادهای دختران سرزمینم، در این مقطع به علت عدم وجود شرایط مناسب برای همکاری در تیم ملی تکواندو، کناره‌گیری خود را اعلام می‌کنم. اعلام این تصمیم را موکول به اتمام مسابقات جهانی کردم تا هیچ لطمه‌ای به بازیکنان و تیم ملی وارد نگردد و در این مدت با تمام وجود در خدمت تیم ملی و بازیکنان بودم و اجازه ندادم که این تصمیم کوچکترین خدشه‌ای به ایفای وظیفه‌ام به عنوان مربی وارد سازد.

البته مشخص نیست تصمیم زارع مانند خدابنده به حوادث اخیر کشور برمی‌گردد یا اختلافاتی میان او و سرمربی تیم ملی یا فدراسیون وجود داشته است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. ماهیگیری از آب گل آلود…خوب برن بسلامت هرجا هستن موفق باشن اما دنیا فراموش نمیکنه بی مهری به وطن رو
    آب تو آسیاب دشمن ریختن و…
    بعدم خانم خدا بنده باید خداحافظی می کردین سنشون بالاس اینو بدون توهین دارم میگم

  2. تا الان هم زیادی موندی کم ژست مسخره برای مردم بگیرید که چهره های امثال شما شناخته‌شده ست اتفاقا الان مردم به کوری چشم حسودا به خاطر برد تیم ملی عزیزمون شاد هستن برو ولی لباس گرم با خودت ببریا فقط یه نصیحت تا رفتی سریع خودت رو نبازی کم کم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *