ساعت پخش تکرار سریال نقطه چین بازپخش (از شبکه آی فیلم)

ساعت پخش تکرار سریال نقطه چین (از شبکه آی فیلم) و زمان بازپخش سریال نقطه چین را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ساعت پخش تکرار سریال نقطه چین

سریال نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری که در سال 1383 برای نخستین بار از شبکه سوم سیما پخش شد حالا بعد از گذشت سالها این سریلا مجددا بر روی انتن شبکه آی فیلم رفته است و مورد استقبال کردم قرار گرفته است سریال طنزی که در آن بازیگران شناخته شده کمدی از جمله محمدرضا شفیع جم و سحر بیگدلی و سیامک انصاری و مهران مدیری و محمدرضا هدایتی بازی میکنند و باعث افزایش طنز و کمدی این سریال شده است.

این سریال هر روز ساعت 18 از شبکه آی فیلم پخش میشود و در سال 2 بامداد و 10 صبح نیز بازپخش میشود

ساعت پخش تکرار سریال نقطه چین بازپخش (از شبکه آی فیلم)

مدیری «نقطه چین» را بعد از «پاورچین» ساخت اما نه این و نه سریال بعدی اش یعنی «جایزه بزرگ» موفق نبودند و زیر سایه «پاورچین» قرار داشتند. مدیری تلاش زیادی برای بهبود «نقطه چین» کرد ولی تغییر بازیگر و تعویض مسیر قصه به کمک نیامد. او کمی بعد با «شب های برره» قدرت نمایی کرد.

آنچه مشخص است این که «نقطه چین» جزو یکی از فقیرترین ساخته های مدیری از نظر پروداکشن است. سریال فاقد لوکیشن های متعدد است و همه قصه در چند نقطه روایت می شود. مدیری برای پوشاندن این ضعف، غاالبا از نماهای بسته استفاده کرده تا مشخص نشود لوکیشن خانه و اداره بیش از حد باسمه ای است. حتی در نماهایی مثل زندان، فقط فضا تاریک شده! یا ماهیگیری در حوض خانه انجام می شود. خانه شخصیت ها هم فقط شامل یک مبل است و …

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا