خودسوزی جانباز کرمانشاهی جلوی بنیاد شهید (خودسوزی جهانگیر آزادی)

خودسوزی جانباز کرمانشاهی جلوی بنیاد شهید (خودسوزی جهانگیر آزادی) را به همراه جزئیات در ادامه این صفحه از جله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای خودسوزی جانباز کرمانشاهی جلوی بنیاد شهید

چند روز پیش یک جانباز کرمانشاهی به نام جهانگیر آزادی‬⁩ در مقابل بنیاد شهید کرمانشاه اقدام به خودسوزی کرد.!

خودسوزی جانباز کرمانشاهی جلوی بنیاد شهید (خودسوزی جهانگیر آزادی)

او با بطری بنزینی که به خود آورده بود اقدام به به آتش زدن خود کرد و با تلاش افراد حاضر در محل خاموش شد اما میزان سوختگی او زیاد بود. این جانباز به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت سوختگی درگذشت.

حجت الاسلام «هادی عسکری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ افزود: این فرد که ۱۵ درصد جانبازی داشت صبح امروز بدون اینکه مراجعه ای به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه داشته باشد در مقابل این نهاد اقدام به خودسوزی کرد و توسط مغازه داران محل آتش خاموش و به بیمارستان منتقل شد.
وی گفت: بعد از وقوع این حادثه به اتفاق رنجبر فرماندار کرمانشاه، مشاور استاندار کرمانشاه و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در بیمارستان امام خمینی (ره) برای پیگیری درمان آقای آزادی حضور یافته ولی متاسفانه به علت شدت سوختگی بعد از ساعاتی فوت کرد.
وی اظهارداشت: این جانباز دارای پرونده پزشکی پی تی اس دی (تحریک پذیری) بوده و سابقه بستری در بیمارستان فارابی کرمانشاه را هم دارد.
مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه افزود: مرحوم آزادی دارای سه فرزند است و از بنیاد شهید خدمات معیشتی و بیمه تکمیلی دریافت می کرده است.

عسگری گفت: این فرد از بنیاد شهید درخواست وام کرده بود اگرچه نوبتش هم نرسیده بود اما در نوبت دریافت وام قرار گرفته بود و برای پرداخت وام هم از او یک ضامن که جزو حداقل شرایط پرداخت است، خواسته بودند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا