فیلم کامل و علت خودسوزی دستفروش خرم آبادی در میدان شقایق خرم اباد

فیلم کامل و علت خودسوزی دستفروش خرم آبادی در میدان شقایق خرم اباد

انتشار 15 بهمن 1400

فیلم کامل و علت خودسوزی دستفروش خرم آبادی در میدان شقایق خرم اباد را در این صفحه از مجبه شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل و علت خودسوزی دستفروش خرم آبادی در میدان شقایق خرم اباد

فیلم خودسوزی دستفروش خرم آبادی

روز گذشته یک دستفروش خرم آبادی در میدان شقایق این شهر اقدام به خودسوزی کرد این مرد جوان که در میدان شقایق خرم آباد دست فروشی میکرد بعد از اینکه ماموران سد معبر شهرداری از فعالیت او جلوگیری کردند او تصمیم گرفت که در بین نگاه مردم که در محل حضور داشتند اقدام به خودسوزی کند.

خوشبختانه حاضران در محل به موقع آتش را خاموش کرده و از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید که وضعیت عمومی او رو به بهبودی است.

در این باره جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم آباد او به خبرنگاران گفت ساعت شش غروب روز گذشته در پی برخورد نیروهای سد معبر شهرداری خرم آباد با یک دستفروش ۴۵ ساله خرم آبادی این مرد تصمیم گرفت اقدام به آتش زدن خودش کند قانون سدّ معبر چند سالی است که شهرهای مختلف کشورمان باعث شده که برخی از دستفروشان نتوانند به فعالیت‌های خود ادامه بدهند ماموران شهرداری و صدم بعد از چندین بار تذکر به این دستفروش در نهایت تصمیم گرفتند که بساط او را جمع کنند و این مرد ۴۵ ساله اقدام به خودسوزی در میدان شقایق کرد.

طولابی ادامه داد: پس از خودسوزی با کمک ماموران شهرداری بلافاصله آتش خاموش می‌شود و دستفروش را به بیمارستان منتقل می‌کنند که در ناحیه دست و صورت دچار سوختگی می‌شود و هم اکنون حال عمومی این دستفروش خوب است.

وی گفت: از شهرداری درخواست کرده ایم با توجه به شرایط اقتصادی مردم در جمع‌آوری بساط دستفروشان با احترام برخورد کرده و سعی شود با منطق و در حد تذکر اقدام کنند، البته دررابطه با اتفاق روز گذشته نیروهای شهرداری مدعی هستند برخورد فیزیکی اتفاق نیفتاده است.

بیانیه شهرداری خرم آباد

شهرداری خرم آباد نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد:احتراماً در خصوص اتفاقات رخ‌ داده در عصر روز گذشته در میدان امام حسین(ع) خرم آباد ضمن آرزوی سلامتی برای دستفروش خرم آبادی و همکارمان در شهرداری منطقه سه خرم آباد، به استحضار می رساند با توجه به نارضایتی و درخواست عموم مردم از وضعیت سد معبر در میدان امام حسین(ع) این شهرداری با آگاهی از وضعیت اقتصادی و شغلی شهروندان خرم‌آبادی با ایجاد بازارچه‌های محلی روزانه و هفتگی در نقاط مختلف شهر هیچگاه درصدد استفاده از ابزارهای قهری معمول که برای رفع سد معبر به کار برده می شود نبوده و همواره با درک شرایط اقتصادی موجود در صدد ساماندهی وضعیت تردد شهروندان بوده است تا ضمن عمل به وظایف قانونی و پاسخ مثبت به مطالبه برخی از شهروندان محترم اقدام به ساماندهی مشاغل شهری نموده بگونه ای که مشکلی برای تردد شهروندان ایجاد نشود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *