خودکشی دختر و پسر با اسلحه +تصاویر دلخراش

خودکشی دختر و پسر با اسلحه +تصاویر دلخراش

خودکشی دختر و پسر با اسلحه +تصاویر دلخراش آنها را در بخش حوادث مجله شبونه ببینید

دوشنبه شب مردم لاهیجان شاهد جنایت هولناکی شدند. در شبکه های اجتماعی عکس دختر و پسر جوانی دست به دست می چرخد و خبر از قتل و خودکشی آن دو به میان است.

خودکشی دختر و پسر با اسلحه

خودکشی دختر و پسر با اسلحه +تصاویر دلخراش

اخبار حاکی از آن است که پسر جوانی که بارها به خواستگاری دختری رفته و جواب منفی شنیده بود با شنیدن قصد ازدواج دختر مورد علاقه با شخص دیگری، به سراغ دختر جوان رفته و پس از قتل او با اسلحه، خودکشی کرد.

گفته می شود که پسر با نشستن در ماشین این دختر اول او را می کشد و سپس با همان اسلحه خودکشی می کند. همچنین در شبکه های اجتماعی نوشته شده که قتل و خودکشی با تفنگ شکاری بوده و صورت هر دوی آنها متلاشی شده است.

خودکشی دختر و پسر با اسلحه +تصاویر دلخراش

یکی از شهروندان لاهیجانی که در محل حادثه حاضر بود، دختر کشته شده را رویا. پ و پسر را حسین. ف معرفی می‌کند که هر دو فرزند دو کارخانه دار بزرگ و از خانواده‌های شناخته شده لاهیجانی هستند که مدت‌ها با هم در ارتباط بودند. یک منبع محلی دیگر هم به گیل نگاه گفت که ارتباط گفته شده مربوط به قبل بوده و دختر کشته شده در این حادثه چندی پیش با فرد دیگری نامزد کرده بود. این درحالی بود که خود حسین هم با دختر دیگری پیمان عقد بسته بود اما به دلایلی نامعلوم بین این دو اختلاف نظر وجود داشت که منجر به این حادثه شد.

خودکشی دختر و پسر با اسلحه +تصاویر دلخراش

او که ظاهرا خانواده پسر را می‌شناسد، به نقل از یک دوست مشترک می‌گوید: گویا امشب بعد از جر و بحث، پسر با خودرو خود نزدیک خودرو دختر توقف می‌کند که اول دختر جوان را می‌کشد و سپس خودکشی می‌کند.

خودکشی دختر و پسر با اسلحه +تصاویر دلخراش خودکشی دختر و پسر با اسلحه +تصاویر دلخراش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *