خودکشی در مترو شهرری | فیلم خودکشی دختر دایی و دختر عمه

خودکشی دختر دایی و دختر عمه در مترو شهر ری

خودکشی در مترو شهر ری | فیلم خودکشی دختر دایی و دختر عمه (دختران 18 و 20 ساله) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهدهد نمایید.

خودکشی در مترو شهر ری | فیلم خودکشی دختر دایی و دختر عمه

در روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ دختر جوان که ۱۷ ساله بودند در ایستگاه متروی شهرری خودکشی کردند و جان خود را از دست دادند ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ وقتی که قطار در حال رسیدن به ایستگاه مترو بود

خودکشی در مترو شهر ری

هنوز درباره علت و انگیزه این که این دختران جوان چرا اقدام به خودکشی کردند خبری منتشر نشده است

در همین باره فرهنگ سعید عزت اللهی رئیس پلیس مترو تهران درباره این اتفاق گفت که ساعت ۳ بعد از ظهر خبر خودکشی دختر جوان در ایستگاه شهرری به ما اطلاع دادند و پلیس جزئیات و مورد بررسی قرار دادند

خودکشی در مترو شهر ری | فیلم خودکشی دو دختر در ایستگاه مترو شهرری

این دو دختر جوان که با هم نسبت فامیلی داشتن و دختر دایی و دختر عمه بودند با یکدیگر هماهنگ کرده و به محض این که قطار به ایستگاه نزدیک می‌شد خود را در مقابل قطار انداختند و هدایتگر این قطار نتوانست که قطار را کنترل کند و در نتیجه آنها جان خود را از دست دادند

جزئیات خودکشی دو دختر در ایستگاه متروی شهرری

بعد از این اتفاق حرف و حدیث های زیادی پیرامون آن ها در شبکه های اجتماعی به وجود آمد و برخی‌ها می‌گویند که آنها مشکلات خانوادگی داشته و خانواده هایشان با یکدیگر درگیر بوده اند که البته نمی‌توان به این خبرها اعتماد کرد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص می‌شود که این دو خانم با هم نسبت فامیلی دارند و دختر عمه، دختر دایی هستند، شب گذشته دعوایی بین اين دختران و خانواده آنها حاصل می‌شود که صبح امروز ساعت ۱۰ دختر عمه، از منزل خارج و به خانه دختر دایی‌اش مراجعه می‌کند.

خودکشی در مترو شهر ری | فیلم خودکشی دختر دایی و دختر عمه

رئیس پلیس مترو پایتخت گفت: حدود ساعت ۱۰ این دو دختر از خانه خارج می‌شوند و بعد در ایستگاه مترو شهرری چنین اتفاقی برایشان رخ می‌دهد.

متاسفانه امار خودکشی دختران و پسران نوجوان به دلیل غلبه شدن احساساتشان بر روی عقل و منطق انها منجر به گرفتن تصمیمات بسیار خطرناکی میشود که عاقبت بسیار شومی خواهد داشت.

تا به حال در مترو تهران افراد متعددی خود را در مقابل قطار انداخته و به زندگی خود پایان داده اند که گویا آموزش و پرورش در ارائه آموزش های مورد نیاز به نوجوانان مقداری کم کاری کرده است.

امیدواریم که سیستم آموزش کشورمان اموزش های لازم در اختیار خانواده ها قرار بدهد تا آنها توجه بیشتر به عواطف نوجوانان داشته باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *