خودکشی نرگس 16 ساله با حلق آویز شدن و اهدای اعضای بدنش

خودکشی نرگس 16 ساله با حلق آویز شدن و اهدای اعضای بدنش

دختر ۱۶ ساله‌ای به نام نرگس که خود را حلق آویز کرده بود با اهدای اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند به آنها عمر دوباره بخشید دختر نوجوانی که حلق‌آویز شده بود بعد از انتقال به بیمارستان متاسفانه عمرش به دنیا نبود و جان خود را از دست داد اما با رضایت خانواده‌اش از اعضای بدن او به چند بیمار نیازمند اهدا شد و جان آنها را نجات داد

این دختر در اواسط آذر ماه خود را در خانه حلق آویز کرده بود پدر و مادر او می گویند که هیچگونه مشکل روحی و روانی نداشته است و بسیار مهربان بوده است

خودکشی نرگس 16 ساله با حلق آویز شدن و اهدای اعضای بدنش

ماجرا به یکی از روزهای آذرماه امسال باز می گردد، صدای فریادهای دخترکوچک خانواده مطلب پور سکوت خانه را در هم شکست. وقتی والدین نرگس مطلب پور 16 ساله دخترشان را حلق آویز از چهارچوب در مشاهده کردند دنیا روی سرشان خراب شد. بلافاصله دختر نوجوان به بیمارستان منتقل شد شاید امیدی به بازگشتش به زندگی باشد اما دست سرنوشت در آخرین برگه دفتر زندگی او پایان دیگری را نوشته بود.

نرگس مهربان بود، هنوز در شوک ماجرا هستیم. درخانواده آنها حتی کوچکترین ناراحتی و مشکلی وجود نداشت،ای کاش علت این ماجرای تلخ را می دانستیم. این ها را اکبر باقری دایی نرگس می گوید و ادامه می دهد: آن روز خواهر نرگس و دوستش چندبار با او تماس می گیرند اما او پاسخ نمی دهد. نگرانش می شوند و به خانه می روند. اما نرگس را درحالی که شیشه بالای در اتاق را شکسته بود و با چادر مادرش خودکشی کرده بود را می بینند.

با دیدن این صحنه بلافاصله خانواده دختر جوان او را به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان منتقل می کنند. به این ترتیب بود که نرگس تحت نظر پزشکان بیمارستان تحت نظر گرفته شد و این درحالی بود که خانواده اش دست به دعا برداشته بودند تا دختر نوجوانشان دوباره به زندگی بازگردد.

دایی نرگس می گوید: خواهرزاده ام حدود یک هفته در بخش مراقبت های ویژه بستری بود. پزشکان برای بازگرداندن او به زندگی خیلی تلاش کردند اما درنهایت او دچار مرگ مغزی شد و همه امیدهایمان از بین رفت.

با اعلام مرگ مغزی نرگس ، پزشکان به خانواده او پیشنهاد دادند اعضای بدنش را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

اکبر باقری می گوید: در ابتدا پدر ومادر نرگس با این کار موافق نبودند. بالاخره برای هر پدر ومادری سخت است که از فرزندشان دل بکنند. اما از آنجایی که هیچ امیدی به بازگشت نرگس نبود با آنها صحبت کردم. شرایط خیلی سختی داشتیم اما در نهایت پدر ومادر نرگس قبول کردند که اعضای بدن فرزندشان را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

او ادامه می دهد: همه خانواده کارت اهدای عضو را داریم و حتی نرگس 10 روز قبل از این اتفاق به مادرش گفته بود اگر روزی برای من اتفاقی رخ داد دوست دارم که اعضای بدنم اهدا شد.

مادر و پدرش قبول نکردند دوست نداشتندکه این اتفاق رخ بدهد و از فرزندشان دل بکنند. هنوز در شوک ماجرا هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. شاید قتل بودخ و صحنه سازی کردند

  2. یکی مثل جوان ناکام مهدی بیرانوندی با افتخار میره و یک استان و طایفه سربلند میکنه و بقیه با خوکشی خودشون رو رها میکنن تازه اسمم براش میزارن… چنین انسان هایی کار بزرگی میکنن اما دیگه کسی به شخص مرده رحمتی نمیفرسته ..

    • دقیقاً⁦👌🏻⁩

    • خیلی حرف بدی زدین. بله من خودمم خبر اون مرحوم و حتی فیلمش رو هم دیدم و خیلیم ناراحت شدم خدا هموشون رو بیامرزه
      اما شما انگار مطالبی که نوشته شده رو نخوندین
      حتی اگه واقعا خودشو کشته خواسته راحت شه بره تو اسمونا. اینا بچه ان خامن .. زندگی نکرده ان
      کار بزرگ رو پدر و مادرش کرده ! خوبه اگه پیامی با تسلیت بنویسی داغشون سبک بشه جناب

  3. خانم نورالهی

    داشتم خبرات اهدای عضو رو میخوندم با بعضی هاشون بغض کردم. به بعضی هاشون افسوس خوردم که خودکشی کرده بودن اما به خبر اهدای عضو مهدی بیرانوند که رسیدم یکهویی زدم زیر گریه. وقتی نظراتشونو میخوندم و حرفای چندتا از اعضای خانوادشون رو انگار مردم . فک کردم اگه یکروزی برای منم پیش بیاد ایا میتونم دلبندم رو ببخشم به چندین دلبند خانواده های دیگه؟ دوستای خوب من بیاین فرهنگ سازی درستی داشته باشیم نمیدونم مدیر این سایت بزرگ اجازه پخش میده با نه اما بفهمید که بچه ها هدیه ان دست شما امانت خدا هستن. عاشقشون باشید بینهایت چون دارن زندگی شما رو شاد میکنن.. باعث میشن که شما قوی و محکم بشید حواس جوونایی که تو خونتون نشستن رو داشته باشید الان کار نیست. خیلیا میرن پی خودکشی… به بچه هاتون به پسرانتون ماشین ندید که یکروزی دور از جانشون خبر مرگشون رو براتون میارن … تو رو خدا حواستون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *