داروی ایرانی ضد کرونا ویروس ساخته شد +جزئیات و فیلم

داروی ایرانی درمان کرونا ویروس ساخته شد +جزئیات و فیلم

داروی ایرانی ضد کرونا ویروس ساخته شد +جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

داروی ایرانی ضد کرونا ویروس ساخته شد

شب گذشته اخبار بیست و سی به نقل از وزارت بهداشت خبر ساخت داروی ضد کرونا توسط محققان ایرانی را داد که این خبر بازتاب گسترده ای را در رسانه های جهان به همراه داشته است این واکسن برای کنترل و درمان این ویروس بوده که میتواند از عفونت بدن در مقابل این ویروس جلوگیری کند و به عبارتی دیگر از پیشرفت ویروس جلوگیری میکند.

داروی ایرانی ضد کرونا ویروس ساخته شد +جزئیات و فیلم

دانشمندان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله سپاه به کشف واکسن و داروی قطعی کرونا دست یافتند.همچنین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید کیت تشخیص کرونا را شروع کرد.

فیلم خبر را در زیر ببینید

دانلود این فیلم

گفته میشود که قرار است چند آزمایش دیگر روی این دارو انجام بدهند که عوارض جانبی زیادی نداشته باشد که به بدن ضرر برساند.

در همین رابطه برخی از رسانه های خارجی نیز این خبر را منعکس کردند ولی برخی از پزشکان چینی معتقدند که به دلیل ناشناخته بودند ویروس کرونا امکان درمان و از بین بردن این ویروس وجود ندارد.

به هر حال بسیاری از محققان کشورهای دنیا در حال تلاش هستند تا بتوانند این ویروس را شکست داده و پرچم موفقیت را بالای سر خود ببرند که گویا فعلا تیم پزشکی ایران موفق تر عمل کرده اند.

بد نیست بدانید تا تولید واکسن واقعی کرونا چقدر فاصله داریم 

به گفته سازمان جهانی بهداشت در حال حاضر بیش از ۲۰ واکسن احتمالی برای ویروس کرونا در سراسر جهان در حال توسعه است. اما مسئولان این سازمان مرتب تأکید می‌کنند حداقل یک سال طول می‌کشد تا صلاحیت واکسن تایید و آماده توزیع در سطح وسیع شود.

در این میان دارو‌های مختلفی نیز برای درمان بیماران در نظر گرفته شده که هم اکنون در مرحله آزمایش‌های حیوانی هستند یا به زودی وارد مرحله آزمایش‌های بالینی می‌شوند.

در این گزارش تلاش شده تا مروری بر آخرین تحولات درباره تولید دارو و واکسن‌های ویروس کرونا داشته باشیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *