داروی کرونا توسط شرکت آمریکایی روش تولید شد +فیلم

داروی کرونا توسط شرکت آمریکایی روش تولید شد؟ +فیلم

داروی کرونا توسط شرکت آمریکایی روش تولید شد +فیلم صحبت های معاون ترامپ درباری تولید واکسن کرونا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست مشود با این شرح که: “معاون ترامپ دقایقی پیش بطور مستقیم رسما اعلام کرد شرکت امریکایی “روش” موفق شده که داروی کرونا را بصورت میلیونی تولید و یکشنبه اینده روانه بازار کند.”

اما واقعیت ماجر این است که او میگوید کیت های تشخیص بیماری کرونا قرار است که ربه صورت ملیونی تولید شود و نه اینکه داروی آن.

این ویدیو در کانال‌های جنگ نرمی پخش شده و الان داره در کانال‌های پرمخاطب دست به دست میشه با شرحی که در پیام‌ها از من می‌پرسند راسته؟

‼️راست نیست، این شرح دروغه:
“معاون ترامپ ساعاتی پیش بطور مستقیم اعلام کرد
شرکت امریکایی( روش) داروی کرونا را بصورت میلیونی تولید ویکشنبه اینده روانه بازار خواهد کرد
واین است پایان یک نمایش!!!!!!!!”

پس چیه؟
ایشون رئیس یک شرکت داروسازی است که داره از سازمان غذا و دارو و مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا تشکر می‌کنه بابت اینکه مجوزهای لازم برای عرضه سریع کیت‌های تست تشخیص کروناشون رو صادر کردند.
‼️داره درباره «تست تشخیص ابتلا به کرونا» حرف می‌زنه، نه داروی کرونا.

از اونجایی که پیام‌های زیادی داره پشت سر هم بابت این موضوع میاد به‌نظر میاد خیلی گسترده پخش شده.

دانلود این فیلم

ویرروس کووید-۱۹ از شهر ووهان چین انتشار یافته و تاکنون کشورهای زیادی را درگیر خود کرده است. با ابتلای بیش از ۱۵۶ هزار فرد در جهان و مرگ بیش از ۶ هزار نفر سازمان بهداشت جهانی این ویروس را در وضعیت همه‌گیری جهانی اعلام کرد.

کمپانی کیوروک (CureVac) که شعبه‌هایی در فرانکفورت و بوستون آلمان و ماساچوست آمریکا دارد، با شرکت دیگری مشغول کار بر روی این واکسن کروناست.

 

روزنامه آلمانی دی ولت در این‌ خصوص نوشت: «این واکسن انحصاراً برای آمریکا خواهد بود. البته آلمان در تلاش است تا پیشنهاداتی به کمپانی کیوروک برای تولید آن بدهد.»

هفته گذشته رئیس هیئت مدیره این کمپانی به کاخ سفید دعوت شد تا درباره تولید و توسعه واکسن با ترامپ و پنس، معاون اول رئیس جمهور، و نیرو‌های مقابله با کرونا گفت‌وگو کند. رئیس هیئت مدیره کمپانی کیوروک گفت: «ما مطمئنیم که افرادی که پتانسیل بالایی برای تولید واکسن دارند را استخدام کرده‌ایم و این واکسن چند ماه بعد عرضه خواهد شد.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *