دامادی و ازدواج شجاع خلیل زاده (همسر شجاع خلیل زاده کیست؟)

دامادی و ازدواج شجاع خلیل زاده (همسر شجاع خلیل زاده کیست؟)

دامادی و ازدواج شجاع خلیل زاده (همسر شجاع خلیل زاده کیست؟) به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دامادی و ازدواج شجاع خلیل زاده (همسر شجاع خلیل زاده کیست؟)

مدافع ملی پوش کشورمان به جرگه متاهلین پیوست. او با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام متاهل بودن خود را نشان داد.

شجاع خلیل زاده تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد. او با انتشار این عکس نوشت: خوشحالم که خدا تورو به من داد.

دامادی و ازدواج شجاع خلیل زاده

در روز شنبه 10 اسفند 98 خبر ازدواج بازیکن محبوب پرسپولیس در رسانه های کشورمان منتشر شد که بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و انبوهی از پیام های تبریک به این بازیکن ارسال شد حالا او به جرگه متاهلین پیوسته است .

دامادی و ازدواج شجاع خلیل زاده (همسر شجاع خلیل زاده کیست؟)

این بازیکن که متولد 1367 است در نهایت در سن 30 سالگی تصمیم گرفته که وارد زندگی مشترک شود خبری که بدون شک مورد توجه هواداران هواداران پرسپولیس قرار گرفته است و همه هواداران قرمز پوش تهرانی به صفحه اینستاگرام او هجوم برده و پیام های تبریک ارسال کردند.

همسر شجاع خلیل زاده کیست؟

هنوز درباره هویت همسر وی اطلاعاتی در دسترس نیست ولی به محض دریافت خبر در این صفحه درج خواهد شد.

چندی پش نیز، فرشاد احمدزاده در یک برنامه زنده تلویزیونی تاکید کرد که شجاع خلیل‌ زاده در یک قدمی ازدواج و زندگی متاهلی است.

دامادی و ازدواج شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس (مراسم عقد شجاع خلیل زاده)

هرچند صحبت‌های احمدزاده بیشتر رنگ و بوی شوخی داشت اما همین مسئله کافی بود تا سیل کامنت‌ها به سوی اینستاگرام مدافع پرسپولیس سرازیر شود.

همچنین ببینید: عکس های جدید همسر مهدی قائدی

بازخورد صحبت‌های احمدزاده در شبکه‌های اجتماعی بسیار فراتر از حد تصور بود تا جایی که او مجبور شد به اعتراف به اینکه با بیان این مسئله قصد شوخی با خلیل‌زاده را داشته به نوعی حرف خود را پس بگیرد

واکنش فرشاد احمدزاده به احتمال دامادی شجاع خلیل زاده: یه خبرایی هست!/ امروز تو رختکن به شجاع گفتم به همه می‌گم که این اتفاق خجسته و میمون در ۹ اسفند ماه رسانه ای شد

شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس درباره انتشار خبر ازدواجش گفت: حدود ۱۰ روز قبل مراسم عقد را برگزار کردیم، با این حال نمی‌خواستم این مسئله رسانه‌ای شود که میناوند آن را در اینستاگرام اعلام کرد.

وی افزود: قصد دارم مراسم عروسی خود را بعد از پایان لیگ برگزار کنم و می‌خواستم همان زمان این موضوع را اعلام کنیم. دنبال این هستم که مراسم عروسی‌ام را در جزیره هاوایی برگزار کنم! البته این را به شوخی گفتم مراسم عروسی ما در تهران برگزار خواهد شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *