بازیگران سریال وارش | خلاصه داستان و زمان پخش سریال وارش

دانلود تیتراژ سریال وارش سالار عقیلی

دانلود تیتراژ سریال وارش | دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال وارش را در این صفحه ببینید.

مجموعه جذاب و مهیجی که قرار است از شبکه سوم سیما بر روی انتن برود . حضور بازیگران سرشناس و شناخته در این مجموعه بدون شک باعث جذابیت بیشتر آن شده و مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت.

تیتراژ سریال وارش توسط سالا عقیلی خوانده شده است که قطعه بسیار زیبا و گوش نوازی بوده که میتواند تسکین لحظات بسیار سخت شما گردد.

دانلود تیتراژ سریال وارش | دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال وارش

سالار عقیلی به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در بین مردم دارد بیشتر کارگردانها و فیملسازان سعی میکنند که اگر فیلم و سریالهای حماسی با موضوع ملی تولید میکنند از سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ خود استفاده کنند.

دانلود تیتراژ سریال وارش

لازم به ذکر است که به محض پخش این مجموعه تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال وارش در این صفحه قرار خواهد گرفت تا شما بتوانید با بهترین کیفیت آن را دانلود کنید.

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی وارش از سالار عقیلی با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت تابا موزیک این آهنگ تیتراژ پایانی سریال وارش شبکه سه سیما به کارگردانی احمد کاوری می باشد

صدابردار: پیام سوری | خواننده: سالار عقیلی | سبک آهنگ: سنتی | ضبط و میکس و مسترینگ: استودیو هنر | نوازندگان: امین غفاری، میلاد عالمی، مهراد عالمی و میثم مروستی | مجری طرح: کامبیز دارابی | آهنگساز: پیمان خازنی | ترانه سرا: امیر هوشنگ ابتهاج

امروز نه آغاز و نه انجام جهان است
ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است
گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری
دانی که رسیدن هنر گام زمان است
تو رهرو دیرینه ی سر منزل عشقی
بنگر که ز خون تو به هر گام نشان است
آبی که بر آسود زمینش بخورد زود
دریا شود آن رود که پیوسته روان است

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

⬇️ دانلود آهنگ با کیفیت 128

⬇️ دانلود آهنگ با کیفیت 320

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

از روی تو دل کندنم آموخت زمانه
این دیده از آن روست که خونابه فشان است
روزی که بجنبد نفس باد بهاری
بینی که گل و سبزه کران تا به کران است
ای کوه تو فریاد من امروز شنیدی
دردیست در این سینه که همزاد جهان است
خون میچکد از دیده در این کنج صبوری
این صبر که من میکنم افشردن جان است

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری ساخته شده و از شبکه سه سیما پخش می شود. این سریال به نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود. داستان مجموعه از دهه ۳۰ روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد.

«وارش» یک درام پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است. این سریال ۳۴ قسمت دارد و پخش آن برای اواخر پاییز امسال از شبکه سوم سیما پیش بینی شده است. داستان مجموعه از دهه ۳۰ روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی داند ماهیگیریِ آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا می زند و مقابل تراب می ایستد.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه از چهره های شناخته شده این مجموعه به شمار می آیند.

اگر سری به این فضا‌ها زده باشید حتماً متوجه اصل خبر شده‌اید. گیلانی‌ها این مجموعه را توهین به مردم استان خود می‌دانند و خواهان متوقف شدن این مجموعه هستند. سریال وارش یک درام عاشقانه است که بعد از اتمام مجموعه فوق لیسانسه‌ها چند روزی است که آنتن شبکه سه را در اختیار دارد.
کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده این سریال همه افرادی هستند که سابقه کار با تلویزیون را داشته‌اند و همچنین گروه بازیگران مطرحی هم در این مجموعه فعالیت می‌کنند. اما اینکه وارش چطور سریالی است، چه عواملی باعث شده این اعتراضات به وجود بیاید و عوامل سریال چه واکنشی در برابر آن داشته‌اند، بخش دیگری از حواشی مربوط به وارش است که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *