دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا پنجم (1 تا 5 سریال راز بقا)

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا هفتم (۱ تا ۸ سریال راز بقا)

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا هفتم (۱ تا ۸ سریال راز بقا) سه شنبه 8 اردیبهشت 1401 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال راز بقا یکی از سریالهای جذاب و کمدی شبکه نمایش خانگی بوده که توانسته در بین مخاطبان سریالها بسیار محبوب شود این مجموعه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است تا به 7 قسمت از این سریال تولید شده است که پیشنهاد میکنیم حتما این مجموعه را دنبال کنید که بدون شک لحظات بسیار خوشی را برای شما خلق خواهد کرد.

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا هشتم

سریال راز بقا یکی از سریالهای جذاب و طنز شبکه نمایش خانگی بوده که توسط سعید آقاخانی کارگردانی شده است و توانسته مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند که باعث شده جذابیت آن افزوده شود درخشش بهرام افشاری به عنوان بازیگر نقش اول بدون شک از نکات مهم این سریال میباشد.

داستان سریال راز بقا تا بامزه و قابل توحه است است چون که در زمان حال، شخصی به نام رحیم تیمسار به دلایلی فوت کرده و مخاطبان سریال از زبان اطرافیانش از سرگذشت رحیم تیمسار باخبر می‌شوند.

البته این توضیح خیلی کوتاه و مشکوک است؛علت اول این‌که سریال به ما سریعا نمی‌گوید دلیل مرگ ائ چه بوده است و چگونه اتفاق رخ داده است داستان سریال از همان  اول اذهان را به کنجکاو میکند که رحیم کیست و چه کار میکرده است.

بازیگران این سریال شامل بهرام افشاری, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, علیرضا زمانی نسب, سعید آقاخانی, فریبا جدیکار, هدیه بازوند, سیروس میمنت, یدالله شادمانی, صدرالدین حجازی, فرشید زارعی فرد, کاظم نوربخش, سید حسین موسوی, سیروس سپهری, صبا ایزدپناه, ریحانه حسینی, علی اخوان, نجلا نظریان, مریم ماهور, آوین نقویان, جعفر دهقان, با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال هستند.

دانلود قسمت اول سریال راز بقا

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا پنجم (1 تا 5 سریال راز بقا)

.

دانلود قسمت دوم سریال راز بقا

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا پنجم (1 تا 5 سریال راز بقا)

.

دانلود قسمت سوم سریال راز بقا

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا پنجم (1 تا 5 سریال راز بقا)

.

دانلود قسمت چهارم سریال راز بقا

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا پنجم (1 تا 5 سریال راز بقا)

.

دانلود قسمت پنجم سریال راز بقا

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا پنجم (1 تا 5 سریال راز بقا).

دانلود قسمت ششم سریال راز بقا قسمت ۶ (کامل رایگان)

دانلود قسمت ششم سریال راز بقا

.

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا هفتم (۱ تا ۷ سریال راز بقا)

دانلود قسمت هفتم سریال راز بقا

در زیر میتوانید قسمتم هشتم سریال را مشاهده نمایید که در سه شنبه 13 اردیبهشت 1401منتشر شده است.

دانلود رایگان سریال راز بقا از قسمت اول تا هفتم (۱ تا ۸ سریال راز بقا)

دانلود قسمت هشتم سریال راز بقا

روایت سریال راز بقا تا حدودی جذاب و گیراست؛ چراکه در زمان حال، فردی به اسم رحیم تیمسار به دلایلی فوت کرده و ما از زبان اطرافیانش از سرگذشتش آگاه می‌شویم. البته این شرح روایت کمی مشکوک است؛ دلیل اول این‌که سریال به ما درجا نمی‌گوید علت مرگ چیست و چگونه اتفاق افتاده و دو، با نام و شعار سریال (بزرگترین کشف بشریت در راه است) چندان سرِ سازگاری ندارد. سناریوی سریال از همان ابتدا ذهن‌مان را به بازی می‌گیرد که رحیم کیست و چگونه شخصیتی دارد. یک مقدار رحیم به شخصیت بهتاش در سریال پایتخت شباهت دارد اما با یک دوز بسیار قوی‌تر، کله‌شق‌تر و صد البته احمق‌تر و بی‌منطق‌تر! برخی از رفتارهای رحیم در هیچ دایره‌ منطقی قرار نمی‌گیرد. با این حال بارها از زبان شخصیت‌های قصه به خصوص حاجی الماسی (با بازی خودِ سعید آقاخانی) می‌شنویم که او تمام و کمال یک مردم آزار است. با این اوصاف سوال پیش می‌آید که چرا شخصیت‌ها، پس از این‌که رحیم در مخمصه‌ای می‌افتد تمام و کمال در تلاش هستند تا او را نجات دهند؟ صرفا به خاطر دلِ مادر پیرش؟ این‌که چرا رحیم از سمت خانواده، اطرافیان و جامعه طرد نمی‌شود جای سوال دارد.

با این حال سوال پیش می آید که برای چه شخصیت ها بعد از اینکه رحیم در مخمصه می‌افتد در کل در سعی و تلاش می باشند تا وی را نجات دهند؟
در کل به دلیل دل مادر پیرش؟
اینکه برای چه از سوی خانواده و دور و بری هایش و جامعه طرد نمیشود جای سوال دارد؟

جذابیت مجموعه از سوی داستان‌پردازی تا حدودی بالا می باشد.
ابتدا از همه این که آخر داستان در هر قسمت مخاطب را مجاب می نماید تا قسمت بعد را مشاهده نماید.
دوم، بعد از چهار قسمت المان هایی به داستان افزوده می‌شود، که سناریوی مجموعه را رازآلود می نماید.

با این تفسیرها موضوعی که شاید اندکی آزاردهنده باشد در این پنهان شده، که حادثه‌ های مجموعه یکی بعد از دیگری خیلی زود اتفاق می‌افتد و به تصویر کشیده می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *