دانلود زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۹ فرهاد پاپی

دانلود زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۹ فرهاد پاپی

دانلود زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۹ تجربه مرگ فرهاد پاپی در برنامه زندگی پس از زندگی 31 فروردین 1401 و دیدن برزخ و عالم برخ را در این ببینید.

دانلود زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ قسمت ۱۹ فرهاد پاپی

دانلود زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

زندگی پس از زندگی یکی از برنامه‌های معنوی شبکه چهار سیما بوده که در ایام رمضان 1401 بر روی آنتن رفته و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

در قسمت ۱۹ این برنامه آقای فرهاد پاپی حضور پیدا کرده که با عباس موضوع گفتگو می پردازد که مرگ را تجربه کرده است

درباره اتفاقاتی که بعد از کما رفتن اش برایش رخ داده است توضیح می دهد که بسیار جالب و عجیب و غریب است فرهاد پاپی شهرستان دورود بوده و ۴۰ سال سن دارد و فوق دیپلم متالوژی دارد و شغلش آزاد است و اگر اتفاقی به کما می‌رود و در عالم برزخ اتفاقاتی را مشاهده می‌کند که برای مخاطبان تلویزیونی سرح می دهد.

تاکنون دو فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای گفتگو محور از شبکه چهار سیماست که روایت‌گر بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *